darkwih Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hvor mye må man ut med for å få en strøken IIèr ?? Trenger ikke ha stor motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Spørs veldig på kilometerstand og motor størrelse samt årsmodell. Men veit det blir solgt damekjørte II´ere med liten motor og liten kilometer for ca 15000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 skal bare ha den som morro bil :) nå til vinteren. kommer ikke inn i min IIIèr når det er kaldt. håper ikke IIèr en har samme problem. Planen hadde vert en bil som allerede var ferdig stylet. jetta front eller no. med en 1.6 eller 1.8. Må tenke på forsikring. Nokk med 1 gti :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 III´ern min har heldigvis ikke slått seg vrang, men vet at det er et kjent problem med de golfene og dørlåser, hadde aldri problemer med II-er golfen og dører... Jeg ville uansett ikke gitt mer en 15000 for en vanlig golf2, men det er jo opp til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Du får ikke noe strøken Golf 2 for 15000, da skal du være heldig. 25 og oppover om den skal være rustfri og i bra stand. Det er der prisnivået ligger sånn ca. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hvis man ser på den bilen her på forumet til rundt 10k så vil jeg si at det er et meget bra kjøp.. ganske jomfruelig bil med litt abeid utført på allerede.... Ville kjøpt den skulle jeg hatt meg bil... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Min går for 15 000,- *1.6 Liters motor, akkurat byttet clutch *Alt innen bremser er nytt: rør, slanger, klosser, sko, bånd, skiver og pumpe *Jetta front *90 Framfanger *15" Alufelger med nesten nye sommerdekk *Sota blinkers *Hvite blinkers i fanger *40/40 mm fjærer med TÜV papirer følger med *Øvre grillist liggende *Lakkerte dash detaljer Bilen har gått 159 000 Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg