Gå til innhold

Vurderer å selge Golfen (G60 Rotrex osv..)

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

hmm du kan jo ikke selge golfen som JEG bygge fra grunden av....

du har jo gjort bilen PEEEEENNNNN i forhold til da jeg solgte den til en av våre "nye" landsmenn.....

jeg ville ikke solgt den... det er jo unik....

jeg er helt sikker på at den er den ensedte i landet med det oppsettet der....

bilen er jo bygget på de FETESTE delen som man kan putte i en golf 2

selger du kommer du til og angre til den dagen du dauer...... jeg angrer selv...... på at jeg solgte den for ca 2,5 år siden....

ikke selg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei, har du noen flere bilder av interiør, og noen av motorromet?

Hvor i Rogaland bor du?

Ser bilen har trillet 30000 km siden ombyggingen, men hvor langt har bilen egentlig trillet?

Hvor mye skal du ha i pristillegg for å fikse "småplukket" ?

Er temmelig interessert i bilen din, da jeg holder på å skrinlegge S2-prosjektet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan jeg ta iløpet av morgendagen...

Hvor langt bilen er gått er ikke godt å vite, men motor og drivverk er i god stand. Hadde og en samtale her om dagen med han som bygde den..

Den skal visstnok ha fått overhalt toppen, portet osv for rundt omkring 10000,- når den ble bygd. Samt at det er brukt go-deler på hele bilen.

Når det gjelder det som er av småplukk på den er det mest aktuellt å selge den som den er, av erfaring får jeg aldri igjen det jeg koster på den før ett salg. Men selvsagt, kan jo fikse og selge den proposjonalt dyrere, men det er nok lettere for kjøper evt kompis med litt peil. Frontruta er ikke noen ekstremt stor sak å bytte, man får da og behandlet for rust der i samme slengen da mange biler har lett for å ruste rundt den. Men akkurat den frontruta skal jeg nok få bytta for en tusing eller to ekstra.

Ring meg gjerne på 41104480 for info om bilen eller send en pm

Bor forresten i Stavanger sentrum

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...