schnellfahrer944 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg tror de har prøvd å få den til å ligne på GT1. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 DET ER EN CARRERA GT I UTSTILLINGSVINDUET PÅ ØKERN! JEG ER FRELST! Weeeeeeeee! Eh.. Vroooommmmmm! Måtte bare se og glane og stirre og beundre bilen i en hel time... Kall meg gærn, men den bilen er eksepsjonell by faaaaaaaar i forhold til andre! Den fortjener gale fans :D Den var mye mer kompakt enn jeg trodde! Men jeg er frelst :) Om jeg bare kunne fått lov til å kjøre den... Sukk... Finnes intet deiligere råskap av en bil eller transportmiddel thumpsup Hmm... Lurer på om jeg har en rik onkel i Amerika eller Dubai, hmm... Hehehe hoho! Jadda, skal roe meg ned, men jeg er fortsatt frelst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 likna litt på 959 i hekken Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg