Gå til innhold

Trenger rute på høyrefremdør

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Hoho, fært så mange som kjører av om dagen a!

Kjørte selv av i går.. møtte lastebil hadde <20km/t så det gikk rett i grøfta med 2hjul... Gikk bra, INGEN SKADER !! =)

Breisladern: Du kan få kjøpe front av meg om du er intr. har to stykker ! Den jeg har på bilen og den som jeg har liggendes.

Jafo: Nå får du gi deg, ikke selg delene jeg skal ha, har trossalt betalt for dem.. Kommer å henter de til helga.. Skal gi deg lista en gang til for sikkerhetsskyld : Fangere ( foran+bak ) Sideskjørt (begge sider ) Cruisecontrol, Dashboard, Grill !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

Jafo: Nå får du gi deg, ikke selg delene jeg skal ha, har trossalt betalt for dem.. Kommer å henter de til helga.. Skal gi deg lista en gang til for sikkerhetsskyld : Fangere ( foran+bak ) Sideskjørt (begge sider ) Cruisecontrol, Dashboard, Grill !

Gi meg med hva, sa du!!??!?!!!

Har jeg solgt (eller forsøkt å selge):

Fanger foran

Fanger bak

Cruisecontrol

Sideskjørt

Dashboard

??

(Jada, du har sagt du skal ha grillen etterpå, men har intrykk av at du vil ha den "inklusive"...)

Som du allerede har prutet prisen på selv om bilkostnaden gikk opp med 6.000 kr +mva + lengere frakt???

Hvis du ikke gir deg nå har du dine 3.500 kr tilbake på konto FØR du aner det!

(EDIT: Fjernet litt CAPS og sånt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

Hoho, fært så mange som kjører av om dagen a!

Kjørte selv av i går.. møtte lastebil hadde <20km/t så det gikk rett i grøfta med 2hjul... Gikk bra, INGEN SKADER !! =)

Må være en forbannelse over oss galanteiere, tok for litt over en uke siden en liten snurr i 80 km/t og endte rett i grøften med GTI`n min. Resultatet ble 3 cm skjev felg og ødelagt bærearm. :op Ellers gikk det bra... Kan bli dyrt likevell. Ny bærearm koster 2860 + arbeid... 5/6000,- med nye deler mente verkstedet. Kjøpte "ny" bærearm på høggeren da til 500, men vet ikke om den passer. Jeg har jo litt sjeldne dempere og det er ikke sikkert innfestningen er lik.

Felg kjøpte jeg osgå der. 150 kr stk, Mitsubishi tok 650 kr... Hvis alt passer har jeg spart litt. Vi får krysse fingrene og be en liten bønn... aneglsmili

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jafo: Hehe, slapp av.. var ikke ikke ment på den måten =P

Tja, nå har jeg da altså greid å kjøre av igjen, dette lover ikke godt.. kjørt av 2 ganger på 2 dager, denne gangen hadde jeg 80 i en sving som det normalt går an å kjøre 80 i og rett i grøfta, eller, fulgte grøfta et støkke.... Men som alltids, ingen skade skjedd.. bare den ene skvettlappen foran, men den skal jo skiftes snart uanset.. hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må kjøre pent du som akkurat har fått lappen :D

Selv om det "vanligvis" går bra i 80 i en sving så forandrer føret seg dag for dag på vinteren, det kan være tåke som fryser fast på veien og da har du skøytebane med en gang.

Jafo har ikke tilbudt seg å selge noen av de delene du nevnte, untatt grill, men de hadde han 2 stk av. Uansett så trenger jeg bare vinge og dør.

Vincent, mye hadde du tenkt deg for en frontfanger a?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders da ! Du må kje holda på slik ! Kjørte nå fra gjøvik eg, og hadde kje ein gang antydning å kjøra av veien ! He he...

Og eg har bare kjørt av veien 1 gang med bilen min :P

Og det var på sikkert 10 cm oppkjørt nysnø :P

Litt for stor fart, ikkje få inn kløtsjen tidlig nok, men hadde og flaks som ikke fekk bilen totalvraka :D

- Mvh. Kjetil André -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladdern: Vet ikke riktig jeg.. den er hel og fin, nyoppusset, ny lakkert ( selv om du må gjøre dette en gang til ) gi meg et bud, så skal jeg se på det.. er ikke sikkert jeg vil selge den ( i tilfelle jeg bygger meg en bil til ) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter en uke med sparkling - pussing - sparkling - pussing osv.. av døra jeg kjøpte av jafo (hadde kanskje vært like lett og sparklet igjen bulken jeg hadde i min egen dør?) Hei!

Så lakkerte jeg døra og flyttet over dørtrekk og slik og monterte den..

Blei ikke så værst egentlig..

Etter montering av vinge:

vinge.jpg

Dør1.

dor1.jpg

Dør2

dor2.jpg

Dør3.

dor3.jpg

Dør4.

dor4.jpg

Dør5.

dor5.jpg

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Kiipt med den bulken.. du kunne jo tatt den blåe døra da ;)

Tror nok du hadde brukt betydelig lengere tid på å rette døra med "treavtrykk" da. Den var ganske så skjeiv..

Fint med vingen da. :)

Jepp hadde spart mye på å ta den blåe døra...

Hvis du ser på det nederste bildet, litt over skrutrekkeren på bakken, en haug med jord, fant det mellom skjerm og karosseri.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider