Gå til innhold

Hva bør være lov å ha i signaturen sin??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Etter bedskjed fra en av Adm på dette forumet måtte jeg fjerne diverse informasjon rundt siden vår som tydligvis ble oppfattes som reklame begrunnelse at de som leide reklame plass her måtte betale. Så da kunne man ikke ha det i signaturen for den er tydligvis like lett å legge merke til

Føler det burde vært satt opp noe klare regler over hva som burde være lov.....ser at det er flere av de kjente/heltene på dette forumet som har ting som klart går på reklame/ salg av UNORMALT mange biler o.s.v Føler det er feil hvis de "kjente" skal få lov til å reklamere mens andre som ikke har biler til mange hundre tusen skal få lov til det samme. Bilmiljøet lider allerede ALT for mye av dette fenomenet fra før

Bør det være lov til å reklameere med MLM o.s.v andre bedrifter som ikke har noe med bil å gjøre??

Skal man kunne ha link til siden uten å fortelle hva siden omhandler???

Eller er signaturen ment som en skryte liste over alle biler man har vært borti?

Tok opp dette etter anbefalling av en av moderatorene så det her er på ingen måte ment som sutring om hvorfor ikke vi får ha "gratis" reklame.....trodde faktisk svært få gadd å se på linkene i signaturen

Bør det være forskjell behandling på direkte linker til å trykke på å bare skrift?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt at dette blir tatt tak i

Blir jo veldig strengt hvis man ikke skal ha lov til å ha link til andre forum, sine egne prosjekter, team, o.s.v i signaturen....Fordi dette kan oppfattes som reklame.

Hvordan gjør man det da når teamsidene er på samme side som det selges styling++ Hva med link til bilklubber?

personligmener jeg at man burde få lov til å "reklamere" for det man selv ønsker....hvis folk orker å skrive inn den adressen man ser der nede for å se på siden så er den tydligvis av interesse, noe som er synd å fjærne. Syns riktig nok at det burde være bilrelatert i og med at det er et bilforum. Det er synd at man hele tiden skal stikke kjepper i hjula for andre sån at de ikke skal komme seg frem her i landet...men dette er jo et kjent fenomen i Norge vis dette har så stor effekt som påstått vil det føre til at eneste måten man kan bli kjent (dette gjelder også bilklubber/forum) på er å betale massevis for å kunne ha pop up reklame o.s.v som fører til økte priser som igjen fører til dyrere produkter i et marked som allerede sliter av alt for høye priser

I og med at signaturen er en så kraftig reklame-kanal at firmaer som har svære bannere starter å klage internett adresser skrevet i liten skrivt nederst i signaturen er jeg glad jeg ikke skal lage retningslinjene for det her....

Blir tomt å ikke kunne "reklamere" for teamsidene, bilklubber, nyttige linker, informasjonssider o.s.v for husk at når de får flere besøkende øker interessen for folk å avantere der, noe som øker fortjenesten eller minker tapet dems noe som ikke skal være lov i norge.....:ass

Håper dere forstår at dette er skrevet for å fremprovosere meninger

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig innspill, jeg er helt enig også. Det bør ikke være reklame eller linker til reklame i signaturer. MLM (pyramidespill) linker bør iaf forbys, samme med de som kjører ren PR for egne firma.

Eller ha en signatur som er større enn selve innlegget, ser bare dumt ut. Det vi mangler, er vel rett og slett noen regler her.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til hjemmesider i signaturen er bra syns jeg, mange av medlemmene har jo bra hjemmesider, som blir lett tilgjengelige via signaturen,

Jeg skjønner godt at dere vil selge reklame plass, det håper jeg dere gjør, og det fortjener dere og. Det burde jo være ganske attraktivt for bilfirmaer og reklamere på bilforumet nå etterhvert, mange medlemmer.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med følgende forslag til hva som kan være greie signaturer:

-Max 5 linjer

-Ikke alle bilene man HAR hatt, bare den/de man HAR nå.

-Ingen reklame

-Link til personlig hjemmeside

-Gjerne link til side omhandlende din bil på forumet

-En morsom quote

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Jeg kommer med følgende forslag til hva som kan være greie signaturer:

-Max 5 linjer

-Ikke alle bilene man HAR hatt, bare den/de man HAR nå.

-Ingen reklame

-Link til personlig hjemmeside

-Gjerne link til side omhandlende din bil på forumet

-En morsom quote

- link til team? som f.eks. eye candy racing, der noen er medlemmer?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Bjirn. leste du hva DR S sa? Det finnes en egen knapp for hjemme sider. www knappen. bruk den du.

Mitt forslag til hva som kan være i signaturen.

-biler du eier.

-prosjekt side/min bil side link

-medlemskap i bilklubb eller noe annet

men som sagt over maks 5linjer uansett.

5 linjer, nææ, 8-10..

må ha litt skryt + quote!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider