Eye Candy Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Etter bedskjed fra en av Adm på dette forumet måtte jeg fjerne diverse informasjon rundt siden vår som tydligvis ble oppfattes som reklame begrunnelse at de som leide reklame plass her måtte betale. Så da kunne man ikke ha det i signaturen for den er tydligvis like lett å legge merke til Føler det burde vært satt opp noe klare regler over hva som burde være lov.....ser at det er flere av de kjente/heltene på dette forumet som har ting som klart går på reklame/ salg av UNORMALT mange biler o.s.v Føler det er feil hvis de "kjente" skal få lov til å reklamere mens andre som ikke har biler til mange hundre tusen skal få lov til det samme. Bilmiljøet lider allerede ALT for mye av dette fenomenet fra før Bør det være lov til å reklameere med MLM o.s.v andre bedrifter som ikke har noe med bil å gjøre?? Skal man kunne ha link til siden uten å fortelle hva siden omhandler??? Eller er signaturen ment som en skryte liste over alle biler man har vært borti? Tok opp dette etter anbefalling av en av moderatorene så det her er på ingen måte ment som sutring om hvorfor ikke vi får ha "gratis" reklame.....trodde faktisk svært få gadd å se på linkene i signaturen Bør det være forskjell behandling på direkte linker til å trykke på å bare skrift? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hei Skal få admin til å komme med klare retningslinjer når det gjelder dette. Men ser du noe du synes er for nærme reklame så si ifra... vi får ikke med oss alt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 På Vacn forumet har vi maks 5linjer og ingen reklame whats so ever... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Synes det blir litt "dumt" å skrive opp alle x-bilene sine i signaturen.Skulle jeg gjort det så hadde det blitt flere sider ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Godt at dette blir tatt tak i Blir jo veldig strengt hvis man ikke skal ha lov til å ha link til andre forum, sine egne prosjekter, team, o.s.v i signaturen....Fordi dette kan oppfattes som reklame. Hvordan gjør man det da når teamsidene er på samme side som det selges styling++ Hva med link til bilklubber? personligmener jeg at man burde få lov til å "reklamere" for det man selv ønsker....hvis folk orker å skrive inn den adressen man ser der nede for å se på siden så er den tydligvis av interesse, noe som er synd å fjærne. Syns riktig nok at det burde være bilrelatert i og med at det er et bilforum. Det er synd at man hele tiden skal stikke kjepper i hjula for andre sån at de ikke skal komme seg frem her i landet...men dette er jo et kjent fenomen i Norge vis dette har så stor effekt som påstått vil det føre til at eneste måten man kan bli kjent (dette gjelder også bilklubber/forum) på er å betale massevis for å kunne ha pop up reklame o.s.v som fører til økte priser som igjen fører til dyrere produkter i et marked som allerede sliter av alt for høye priser I og med at signaturen er en så kraftig reklame-kanal at firmaer som har svære bannere starter å klage internett adresser skrevet i liten skrivt nederst i signaturen er jeg glad jeg ikke skal lage retningslinjene for det her.... Blir tomt å ikke kunne "reklamere" for teamsidene, bilklubber, nyttige linker, informasjonssider o.s.v for husk at når de får flere besøkende øker interessen for folk å avantere der, noe som øker fortjenesten eller minker tapet dems noe som ikke skal være lov i norge.....:ass Håper dere forstår at dette er skrevet for å fremprovosere meninger Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Viktig innspill, jeg er helt enig også. Det bør ikke være reklame eller linker til reklame i signaturer. MLM (pyramidespill) linker bør iaf forbys, samme med de som kjører ren PR for egne firma. Eller ha en signatur som er større enn selve innlegget, ser bare dumt ut. Det vi mangler, er vel rett og slett noen regler her. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by Dr_S Det vi mangler, er vel rett og slett noen regler her. Hva med maks 5linjer, ingen bilder eller ingen reklame. Kan vel da ha link til egen hjemmeside, men ikke i salgs øyemed? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Link til hjemmeside trengs egentlig ikke i signatur, da det finnes egen button til dette (www) i CP Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Link til hjemmesider i signaturen er bra syns jeg, mange av medlemmene har jo bra hjemmesider, som blir lett tilgjengelige via signaturen, Jeg skjønner godt at dere vil selge reklame plass, det håper jeg dere gjør, og det fortjener dere og. Det burde jo være ganske attraktivt for bilfirmaer og reklamere på bilforumet nå etterhvert, mange medlemmer. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg kommer med følgende forslag til hva som kan være greie signaturer: -Max 5 linjer -Ikke alle bilene man HAR hatt, bare den/de man HAR nå. -Ingen reklame -Link til personlig hjemmeside -Gjerne link til side omhandlende din bil på forumet -En morsom quote Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Bjirn. leste du hva DR S sa? Det finnes en egen knapp for hjemme sider. www knappen. bruk den du. Mitt forslag til hva som kan være i signaturen. -biler du eier. -prosjekt side/min bil side link -medlemskap i bilklubb eller noe annet men som sagt over maks 5linjer uansett. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by bjirn Jeg kommer med følgende forslag til hva som kan være greie signaturer: -Max 5 linjer -Ikke alle bilene man HAR hatt, bare den/de man HAR nå. -Ingen reklame -Link til personlig hjemmeside -Gjerne link til side omhandlende din bil på forumet -En morsom quote - link til team? som f.eks. eye candy racing, der noen er medlemmer? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by audifanatic Bjirn. leste du hva DR S sa? Det finnes en egen knapp for hjemme sider. www knappen. bruk den du. Mitt forslag til hva som kan være i signaturen. -biler du eier. -prosjekt side/min bil side link -medlemskap i bilklubb eller noe annet men som sagt over maks 5linjer uansett. 5 linjer, nææ, 8-10.. må ha litt skryt + quote! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 ok, føler meg litt dum her da, som alle andre sier.. jeg kan godt kutte ned på eks bilene mine.. no problem :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Ingen som har noe imot min signatur? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg