Gå til innhold

Hva bør være lov å ha i signaturen sin??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audifanatic

Bjirn. leste du hva DR S sa? Det finnes en egen knapp for hjemme sider. www knappen. bruk den du.

Mitt forslag til hva som kan være i signaturen.

-biler du eier.

-prosjekt side/min bil side link

-medlemskap i bilklubb eller noe annet

men som sagt over maks 5linjer uansett.

Ja, jeg leste det... Men jeg syns likevel det er greit å kunne ha det i signaturen, siden jeg tviler på at det er så alt for mange som sjekker den knappen...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først til deg Dr.S : MLM er IKKE pyramidespill.. er utformet på samme model ja.. men så er og resten av foretningssystemet i verden..hehe (sier ikke dette for å starte en diskusjon om dette.. bare for å rette opp feil)

og så til tema.. joda.. syns folk skulle fått hatt en reklame for eget firma (uansett om det er bil eller ikke) men den bør da helst være kort..

og en liste over biler man har hatt.. nuvel.. er det 110 biler du har peisa gjennom blir det litt mange.. men er det 2-3 så er det vel ok.. så framt man ikke har 2-3 nye nå..hehe :)

5 biler alt i alt bude vel holde..kan jo skrive opp biler man har hatt i profilen i stedet!

og en kul/morsom linje ellers burde være ok!! syns bare det er synd at man tok vekk vedlegget man kunne ha med.. men det tok jo stor plass så.. er ikke så rart..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

først til deg Dr.S : MLM er IKKE pyramidespill.. er utformet på samme model ja.. men så er og resten av foretningssystemet i verden..hehe (sier ikke dette for å starte en diskusjon om dette.. bare for å rette opp feil)

og så til tema.. joda.. syns folk skulle fått hatt en reklame for eget firma (uansett om det er bil eller ikke) men den bør da helst være kort..

og en liste over biler man har hatt.. nuvel.. er det 110 biler du har peisa gjennom blir det litt mange.. men er det 2-3 så er det vel ok.. så framt man ikke har 2-3 nye nå..hehe :)

5 biler alt i alt bude vel holde..kan jo skrive opp biler man har hatt i profilen i stedet!

og en kul/morsom linje ellers burde være ok!! syns bare det er synd at man tok vekk vedlegget man kunne ha med.. men det tok jo stor plass så.. er ikke så rart..hehe

Syntes ikke det pyramide spill og andre ikke bilrelaterte saker skal være i signaturen. Reklame for eget firma?kanskje, kommer ann på hvordan du markedsfører det.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Syntes ikke det pyramide spill og andre ikke bilrelaterte saker skal være i signaturen. Reklame for eget firma?kanskje, kommer ann på hvordan du markedsfører det.

jeg driver et eget firma.. som går ut på en MLM modul.. derfor jeg sier sa det om det..hehe :)

men er enig med deg i at det kommer ann på hvordan den evt reklamen for eget firma kommer ann på hvordan du utformer/markedsfører det..

jeg hadde jo en reklame for mitt firma her i signaturen før.. og var noen som ktok kontakt pga det.. men så økte jeg sizen og endret fargen på det.. og da kom frøken Dr.S inn og sa nei nei (ikke vondt ment mot deg Dr.S..hehe)

så når den var liten og ikke overpregende så var det jo ikke så farlig.. men når den ble stor og lyste opp.. da ble det for mye reklame av det..

men en liten og ikke overpromoterende reklame burde funke da!

EDIT: det var ikke Dr.S..men Asim som kom og sa fra..hehe :)

sorry Dr.S..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten reklame kanskje, føler selv at det blir litt feil av bilforumet.net som krever penger av Perel Import osv for sine reklamer når du og andre kan reklamere gratis! jeg føler at slik reklame skal være så liten som mulig og helst bare en liten internett link eller noe.

offtopic: hva er en MLM modul? er det sånn at de øverste får spenna og gjemmer de i en hemmelig konto i Bahamas eller? Skjønner liksom ikke helt vitsen med sånn "pyramide" spill. invester penga i leiligheter istedenfor, er vel mye bedre fortjeneste?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere ikkje vil ha reklame i signaturane, og er enige i det. Skal det være betalt reklame ein plass, så bør det være reklamefritt i signaturane. Men sider som viser til div prosjekter, biler, eller personlige sider, kan være ok å ha der da.

Men: er det "dyrt" å reklamere her på bilforumet.net??

Trenger ikkje priser(har ikkje noko å reklamere for), men berre antydning om nivå...

Viss det berre skal være dei bilane du har, så kva med dei som ikkje har bil pr. dags dato? er ikkje det betre å sette et antall på biler du kan ha i signatur? om du eig dei no,eller om du har eigd dei speler lita rolle da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

Viss det berre skal være dei bilane du har, så kva med dei som ikkje har bil pr. dags dato? er ikkje det betre å sette et antall på biler du kan ha i signatur? om du eig dei no,eller om du har eigd dei speler lita rolle da....

Hva er poenget med å liste opp alt du har hatt, eller det man skal kjøpe om 2lysår? Du kan da uansett ikke bruke en bil som idag er brukt som spiker på et Vestlandshus...

Hvis jeg skulle skrevet opp alt jeg har hatt av kjøretøyer så ville signaturen vært dobbelt så lang som denne posten.. En bil som ble vrak i steinalderen trenger ikke stå i signaturen 10år etter.

Samme med dem som kjører firmabil, trenger da ikke stå "Peugot Partner" i signaturen selv om en jobber i posten.

Hvis ikke folk forstår at jo mindre støy en har i signaturen jo bedre er det å bruke forumet så trenger dem seg en tur til legen.

Hvis vi setter grensen på 5linjer, så kan dere velge selv om dere vil bruke disse til å skrive opp bil historikken deres eller hva dere liker til frokost osv..

Når det gjelder reklame for firma så kan en enten bruke BF tilbud om annonse plass eller bruke hjemmeside funksjonen, og for dere som er redd for at ingen kommer til å bruke den funskjonen, da får dere kjøpe dere plass i Dagbladet eller ordne et flydrop med flyers e.l.

Just my 0,3 pesos

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg er på jakt etter ein bil, og ser at ein person har den i lista si, enten som bil han har hatt, eller som bil han eig no, så kan eg finne på å sende han PM for å spørre litt om den type bil.

Det samme gjelder foresten om eg har ein bil og treng litt hjelp også... UC?

Og eg tenkte ikkje på å ha lister på 20-30biler du har/har hatt.

Men sann ca 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Hvis vi setter grensen på 5linjer, så kan dere velge selv om dere vil bruke disse til å skrive opp bil historikken deres eller hva dere liker til frokost osv..

Når det gjelder reklame for firma så kan en enten bruke BF tilbud om annonse plass eller bruke hjemmeside funksjonen, og for dere som er redd for at ingen kommer til å bruke den funskjonen, da får dere kjøpe dere plass i Dagbladet eller ordne et flydrop med flyers e.l.

Jeg er helt enig.

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett en eneste signatur som er for stor, idiotisk eller no sånt på forumet her enda jeg.. gudskjellov går det ikke med store bilder, det er det eneste jeg er imot akkurat der..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Har ikke sett en eneste signatur som er for stor, idiotisk eller no sånt på forumet her enda jeg.. gudskjellov går det ikke med store bilder, det er det eneste jeg er imot akkurat der..

MeSs

Hva med denne?

Bare et eksempel på unødvendig støy

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider