Gå til innhold

Hva bør være lov å ha i signaturen sin??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

Hva med denne?

Bare et eksempel på unødvendig støy

har ikke noe imot denne.

for meg:

em sign er et skrytested, et sted man reklamerer for bilene sine, for anlegget, for dama, for bilene..

hvis man er med i en klub reklamerer man, er man med i et team reklamerer man..

hvorfor kjate om dette?

eyecandy, seff har du rett, vi lider av dette, og ja, det burde ikke være nødvendig å ta vekk "reklame," linken til hjemmesidensiden din, jeg har jo min her..

hvis ingen medlemmer har funnet dette støtende, og rapportert det, er det vell ikke noe prob?

*høyt og gjallende* LA MANNEN HA SIGNATUREN SIN!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge firmaet det reklameres for er bilrelatert, så mener jeg det bør være greit med en liten link i signaturen? Det gjør det jo enklere for de som er på leting etter det som selges, og det gir jo reklame for firmaet. Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Så lenge firmaet det reklameres for er bilrelatert, så mener jeg det bør være greit med en liten link i signaturen? Det gjør det jo enklere for de som er på leting etter det som selges, og det gir jo reklame for firmaet. Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...?

hvor enig går det ann å bli?

støtter den gitt, enda jeg ikke støtter bimmere ;) neida =P

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by westside

Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...?

Jeg var vel nesten den første som fikk beskjed om å fjerne min signatur for mitt bilstereofirma.

Jeg fikk da beskjed om at det var kommet inn klager fra firma som betaler for sin reklameplass på forumet. Det jeg syntes var rart var at jeg måtte jo fortelle dette til 10 av de andre bilstereoforhandlerene her om det, for de hadde ikke fått noen beskjed, og de var på det daværende tidspunkt mye mer aktive enn meg.

Jeg synes vi skulle fått lov til å ha signaturen der, men det er ikke opp til meg å avgjøre..

Ser jo stadig nye forhandlere som dukker opp her og reklamerer i signaturen sin, men de fjerner den jo ikke når jeg har gitt beskjed om det..

Så enten får bilforumet.net følge opp denne regelen, eller så burde vi andre også få lov til å reklamere.

Værre er det ikke.

Cluet er jo at vi likevel "reklamerer" fordi vi er jo raskt ute med tilbud hvis noen på forumet spør om det.

Og de fleste kjenner til oss nå uansett.

De fleste på forumet henviser jo de som spør til oss som er forhandlere på forumet..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler at jeg ble siktet på i føste posten.. det er da ikke mitt problem at du ikke liker at jeg lister alle sportsbilene jeg pr i dag eier i signaturen min. jeg nevner da ikke biler jeg har hatt liksom.

jeg er vel den som har fått mest pepper av alle her på forumet opp gjennom de siste årene pga reklame, siden et av firmane jeg driver er direkte konkurent til det eierne av forumet driver. ser du noe reklamae for noen firmar i signaturen min?? eller noe annet sted? legger jeg ut "produkt nyheter" eller annet her? jeg never ikke adressen til projekt siden til bilen min en gang.

skulle det ikke være meg som ble tilsiktet i første post så ber jeg så mye om unskyllning for denne posten.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

jeg f�ler at jeg ble siktet p� i f�ste posten.. det er da ikke mitt problem at du ikke liker at jeg lister alle sportsbilene jeg pr i dag eier i signaturen min. jeg nevner da ikke biler jeg har hatt liksom.

jeg er vel den som har f�tt mest pepper av alle her p� forumet opp gjennom de siste �rene pga reklame, siden et av firmane jeg driver er direkte konkurent til det eierne av forumet driver. ser du noe reklamae for noen firmar i signaturen min?? eller noe annet sted? legger jeg ut "produkt nyheter" eller annet her? jeg never ikke adressen til projekt siden til bilen min en gang.

skulle det ikke v�re meg som ble tilsiktet i f�rste post s� ber jeg s� mye om unskyllning for denne posten.

Hvis du tenker på mine inlegg var det ikke rettet mot deg eller noen som helst andre spesifikke....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg ser så har du lagt inn web adressen din på bilde i Avantaren din.. bine there.. funket dårlig.. fikk advarsel og beskjed om fjerne det eller bli bannet ;)

å hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander når man har "firma mitt" i sign?? det er jo så reklame som det går ann

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg ser s� har du lagt inn web adressen din p� bilde i Avantaren din.. bine there.. funket d�rlig.. fikk advarsel og beskjed om fjerne det eller bli bannet ;)

� hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander n�r man har "firma mitt" i sign?? det er jo s� reklame som det g�r ann

Som jeg sa var det på ingen måte din signatur jeg tenkte på eller noen andre sine spesifikke.

Takker for tilliten som direkte konkurent av WCC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander når man har "firma mitt" i sign?? det er jo så reklame som det går ann

Tror du muligens har missforstått noe som er en hvis tilsiktet humor. Vi antar at vi ikke er noen direkte konkurent av WSC og forutsetter at vi ikke har fjærnet så mye av kundegruppen deres, som muligens er forholdet mellom be-4-you og deg. Men som sagt.. Vi takker for tilliten og, håper på å stjele noen kunder fra WSC.. :)

Selvfølgelig er jeg for reklame i signatur, og jeg håper på at det bidrar til økt konkurranse i bransjen! De eneste som kan tape på reklamen er de som reklamerer/driver firmaene ved at konkurransen blir større og prisene blir lavere. Derfor er det til en hvis grad feilaktig at det blir avkrevd penger for å reklamere, (jeg forstår selvfølgelig hvorfor), siden dette bare gangner de som tar seg råd til å reklamere, ved at de må dekke flere kostnader og dermed ta seg høyere fortjeneste på produktene de selger, samtidig som konkurasen blir vridd.. Muligens en liten ting å ta med i betraktningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg mente ikke at dere var konk til WCC (de byggene jeg har sett på "pimp my ride" har hatt typisk USA kvalitet, så å bli bedre en dem skal nok ikke mye til) men til eierne av forumet.

regner med at adm rydder opp i din sign nå også hehehe

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at adm rydder opp i din sign nå også hehehe

vi har allerede gitt bedskjed om at han skal fjerne den, men vi klarer ikke styre over alle i teamet eller som har handlet av oss og legger inn link til siden vår ol. i signaturen sin dette er vel mer et tegn på at de er fornøyd både med service og oppfølgingen vår......noe vi håper at adm. på dennne siden har forstårelse for.....

Håper du ikke har bygd mye interiør med de utalelsene om WSC gutta. At noe av ekstriør bygging dems er mindre bra er det ingen tvil om.

MEN

Kanskje vi skal være så voksende nå å holde oss til topic? trodde egentlig denne tråden var "ferdig" etter at adm hadde svart her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider