prizma Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by B.T.i Hva med denne? Bare et eksempel på unødvendig støy har ikke noe imot denne. for meg: em sign er et skrytested, et sted man reklamerer for bilene sine, for anlegget, for dama, for bilene.. hvis man er med i en klub reklamerer man, er man med i et team reklamerer man.. hvorfor kjate om dette? eyecandy, seff har du rett, vi lider av dette, og ja, det burde ikke være nødvendig å ta vekk "reklame," linken til hjemmesidensiden din, jeg har jo min her.. hvis ingen medlemmer har funnet dette støtende, og rapportert det, er det vell ikke noe prob? *høyt og gjallende* LA MANNEN HA SIGNATUREN SIN! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 bah, nice? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Så lenge firmaet det reklameres for er bilrelatert, så mener jeg det bør være greit med en liten link i signaturen? Det gjør det jo enklere for de som er på leting etter det som selges, og det gir jo reklame for firmaet. Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by westside Så lenge firmaet det reklameres for er bilrelatert, så mener jeg det bør være greit med en liten link i signaturen? Det gjør det jo enklere for de som er på leting etter det som selges, og det gir jo reklame for firmaet. Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...? hvor enig går det ann å bli? støtter den gitt, enda jeg ikke støtter bimmere ;) neida =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by westside Så lenge ingen klager på det, synes jeg det burde være greit men det. Du MÅ jo ikke trykke på linken i signaturen hvis du ikke er interessert i den...? Jeg var vel nesten den første som fikk beskjed om å fjerne min signatur for mitt bilstereofirma. Jeg fikk da beskjed om at det var kommet inn klager fra firma som betaler for sin reklameplass på forumet. Det jeg syntes var rart var at jeg måtte jo fortelle dette til 10 av de andre bilstereoforhandlerene her om det, for de hadde ikke fått noen beskjed, og de var på det daværende tidspunkt mye mer aktive enn meg. Jeg synes vi skulle fått lov til å ha signaturen der, men det er ikke opp til meg å avgjøre.. Ser jo stadig nye forhandlere som dukker opp her og reklamerer i signaturen sin, men de fjerner den jo ikke når jeg har gitt beskjed om det.. Så enten får bilforumet.net følge opp denne regelen, eller så burde vi andre også få lov til å reklamere. Værre er det ikke. Cluet er jo at vi likevel "reklamerer" fordi vi er jo raskt ute med tilbud hvis noen på forumet spør om det. Og de fleste kjenner til oss nå uansett. De fleste på forumet henviser jo de som spør til oss som er forhandlere på forumet.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 jeg føler at jeg ble siktet på i føste posten.. det er da ikke mitt problem at du ikke liker at jeg lister alle sportsbilene jeg pr i dag eier i signaturen min. jeg nevner da ikke biler jeg har hatt liksom. jeg er vel den som har fått mest pepper av alle her på forumet opp gjennom de siste årene pga reklame, siden et av firmane jeg driver er direkte konkurent til det eierne av forumet driver. ser du noe reklamae for noen firmar i signaturen min?? eller noe annet sted? legger jeg ut "produkt nyheter" eller annet her? jeg never ikke adressen til projekt siden til bilen min en gang. skulle det ikke være meg som ble tilsiktet i første post så ber jeg så mye om unskyllning for denne posten. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Quicksilver jeg f�ler at jeg ble siktet p� i f�ste posten.. det er da ikke mitt problem at du ikke liker at jeg lister alle sportsbilene jeg pr i dag eier i signaturen min. jeg nevner da ikke biler jeg har hatt liksom. jeg er vel den som har f�tt mest pepper av alle her p� forumet opp gjennom de siste �rene pga reklame, siden et av firmane jeg driver er direkte konkurent til det eierne av forumet driver. ser du noe reklamae for noen firmar i signaturen min?? eller noe annet sted? legger jeg ut "produkt nyheter" eller annet her? jeg never ikke adressen til projekt siden til bilen min en gang. skulle det ikke v�re meg som ble tilsiktet i f�rste post s� ber jeg s� mye om unskyllning for denne posten. Hvis du tenker pÃ¥ mine inlegg var det ikke rettet mot deg eller noen som helst andre spesifikke.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 som jeg ser så har du lagt inn web adressen din på bilde i Avantaren din.. bine there.. funket dårlig.. fikk advarsel og beskjed om fjerne det eller bli bannet ;) å hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander når man har "firma mitt" i sign?? det er jo så reklame som det går ann Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Quicksilver som jeg ser s� har du lagt inn web adressen din p� bilde i Avantaren din.. bine there.. funket d�rlig.. fikk advarsel og beskjed om fjerne det eller bli bannet ;) � hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander n�r man har "firma mitt" i sign?? det er jo s� reklame som det g�r ann Som jeg sa var det pÃ¥ ingen mÃ¥te din signatur jeg tenkte pÃ¥ eller noen andre sine spesifikke. Takker for tilliten som direkte konkurent av WCC Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 hva tror du adm hadde sagt hvis jeg skrev som deg " hva skal du med Be-4-you og dissa ander når man har "firma mitt" i sign?? det er jo så reklame som det går ann Tror du muligens har missforstått noe som er en hvis tilsiktet humor. Vi antar at vi ikke er noen direkte konkurent av WSC og forutsetter at vi ikke har fjærnet så mye av kundegruppen deres, som muligens er forholdet mellom be-4-you og deg. Men som sagt.. Vi takker for tilliten og, håper på å stjele noen kunder fra WSC.. :) Selvfølgelig er jeg for reklame i signatur, og jeg håper på at det bidrar til økt konkurranse i bransjen! De eneste som kan tape på reklamen er de som reklamerer/driver firmaene ved at konkurransen blir større og prisene blir lavere. Derfor er det til en hvis grad feilaktig at det blir avkrevd penger for å reklamere, (jeg forstår selvfølgelig hvorfor), siden dette bare gangner de som tar seg råd til å reklamere, ved at de må dekke flere kostnader og dermed ta seg høyere fortjeneste på produktene de selger, samtidig som konkurasen blir vridd.. Muligens en liten ting å ta med i betraktningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 nei jeg mente ikke at dere var konk til WCC (de byggene jeg har sett på "pimp my ride" har hatt typisk USA kvalitet, så å bli bedre en dem skal nok ikke mye til) men til eierne av forumet. regner med at adm rydder opp i din sign nå også hehehe Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Quicksilver regner med at adm rydder opp i din sign nå også hehehe vi har allerede gitt bedskjed om at han skal fjerne den, men vi klarer ikke styre over alle i teamet eller som har handlet av oss og legger inn link til siden vår ol. i signaturen sin dette er vel mer et tegn på at de er fornøyd både med service og oppfølgingen vår......noe vi håper at adm. på dennne siden har forstårelse for..... Håper du ikke har bygd mye interiør med de utalelsene om WSC gutta. At noe av ekstriør bygging dems er mindre bra er det ingen tvil om. MEN Kanskje vi skal være så voksende nå å holde oss til topic? trodde egentlig denne tråden var "ferdig" etter at adm hadde svart her..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg