AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Jeg holdt på å flytte cd spillern i min golf 2 fra det vanlige stedet på dashen til midtkonsollen.. Måtte koble ut sigarett tenneren siden jeg skulle sette inn ny midtkonsoll.. Og lat som jeg er så gadd jeg ikke å skru av +polen på batteriet. Så mens jeg holdt på gnistret det plutselig litt og lyset i taket forsvant.. jaja... det var vel en sikring som gikk da tenkte jeg.. og kikket ned ved sikringene.. men ingen sikringer var hoppet ut,, og nå funker hverken cd spillern eller lyset i taket.. noen som kan fortelle meg hva som har skjedd? kan det være sånn at strømmen går gjennom pæra i taket? så jeg må bytte den for å få strøm til spillern igjen...? trenger hjelp her!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Har du sett om noen av sikringene er brent over eller så du bare om de sto der de skulle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 så bare at alle satt i.. må jeg ta ut en etter en da? for å se om de er brent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Ja, en sikring ser slik ut omtrent: _____ | ===| | | | | | | | | Der likhetstegna er en kobling mellom de to beina, sjekk om det er kontakt mellom beina, dersom det ikke er det, må du bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 ok.. takker.. skal sjekke etterpå forresten: er det noen som vet hvilken av sikringene som går på lyset i taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Har ikke noe info her desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Se bak på dekselet du tar vekk på dashbordet for å se på sikringene, er forklaring til hver sikring der. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 joa.. hadde vært enkelt det hvis dekselet fortsatt var der.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 I følge dekselet mitt er det sikring 3 du har tatt livet av... Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hehe. Du så bare om alle sikringene satt der? Tror du de forsvinner når de går? :) Ta ut èn etter èn om du ikke har oversikten over hvem som er hvem. Nesten garantert en sikring som har gått. Se om tråden inni sikringen er brent over. Lett å se fra siden. Ikke like lett ovenfra. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Sikkert pæra som har _gått_ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 hehe.. takker for svar.. var sikring nr 3 som hadde gått..:D tenkte jo helt feil i stad.. tenkte at de spratt ut jeg.. når de gikk. men gjør vel ikke det disse småsikringene..:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by mk2 GTI 16v Sikkert pæra som har _gått_ :D Kan være at det er beltet i baksetet som ikke har snurret seg helt inn etter bruk..... :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Ved nermere ettertanke er det nok de doble pistasje opphengs forkoblingene (eller hva det nå var fleksnes maste sånn om) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 riktig var de doble fustasj opphengs forkoblingene.. det var feilen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg