Gå til innhold

Nettbutikk for opeldeler

Ranger emnet

hansa

Anbefalte innlegg

Skal du ha motor deler, eller karosserideler?:o

Motor timming:

http://www.enem.se

http://www.tgmotor.com

(disse har tilbud på et 2,2kit : bestående av veiv, H råder, 96mm smidde MAHLE stempler og alt av lagere for 10tusen, koster 26tusen vanligvis.) løp og kjøp det!!!

http://www.rissemotorsport.de

vanlige slite deler får du tak i hos Opel Norge og mekonomen.

karosserideler finner man jo på:

http://www.veng.no

http://www.kaross.no

Veit ikke om noe spesiell Ascona netthandel, fant en en gang, men det var Manta A og Ascona A deler, de hadde glassfiber, ny produserte stål deler osv.. Men ikke til B... :mad:

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by kadett c kongen

ALLDRI kjøp foringene som frode ENGELUND selger!!!!!!

mere MØKKA foringer har jeg alldri vert borte i!!!!

det der må du nesten utdype litt.

hva var så møkkete med de?

er det noe han har dreid selv, eller er han forhandler for et annet merke?

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by classic

det der må du nesten utdype litt.

hva var så møkkete med de?

er det noe han har dreid selv, eller er han forhandler for et annet merke?

ok her er min fortelling.... (med noen skrive feil)

jeg bestilte foringene av frode i januar 2004.

han sa at det tar ca 14 dager før jeg kunne komme og hente dem....

ringer etter 4 uker og maser og lurer på hvor delene mine er...

bestiller også det 420 hk bremse settet .

drar opp og levere de 1600 spindlene som han måtte fikse litt på og betaler han 3000 kr.

ble loft dette ferdig foringer+bremser om ca 4 uker..og da sitter jeg og venet da og gleder meg som en liten drittunge etter dem...

var i kontakt med han 2-3 ganger etter det og da sluttet han og ta tlf dro opp til verkstedet han på nord-kisa og prater med han...

mange tlf samtaler senere fikk jeg endelig bremsene og foringene... fikk dem i mitten av august da.... who hooo

ringer en kompis av meg som kjører mye volvo orginal og spør PENT om han kan hjelpe meg... tar med alle løse foringene i en pose og alle delen som skal ha nye foringer...

-stab stag foran + bak

-øvere og nedere bærebrod begge sider

-og opphengs armer bak...

han kameraten min lurte på om jeg hadde driti ut foringene av mitt egent rompe hull for mere upresise foringer hadde han alldri vært borte i....

målte alle foringene med skyvelære og micro meter da jeg ikke ville ødelegge dem ved og sette dem feil sted...

var faktisk opptil 2 mm forskjeld på de forinhene som skulle være "like" i følge frode...

presser dritten sammen og sitter og grubler av hvor jeg skal gjøre av de 22 foringene som jeg har til overs....

driter i dem og skal monter dettte bremse settet og de nye foringene på kadetten...© og de passer jo faen ikke foringene er for brede og må slipes/høvles ned....

driter i hele greine og legger alle "grom" delen ned i kjelleren..

kommer i kontakt med en kjempe kul har på fetsund/lillestrøm

som annbefaller meg og kjøpe nye foringer til bilen da han også fikk se disse foringene som jeg hadde montert på bilen.

ringte til pedersen racing i sarpsborg og fikk tak i nye foringer til for-stillingen. beholt de foringen som jeg hadee kjøpt av frode engelund bak... kjører bilen etter og ha montert de bak og bilen knirker mere en en gammel seng som har blitt ut-knu... i 100 år...

pringte til frode en stund etterpå da jeg måtte sørre han om noen andre greier og fikk beskje at han hadde lagd dem self i dreibenken på verkstedet....

jeg venter bare på og få mere penger så jeg kan kjøpe alle foringene som jeg trenger til bilen hos pedersen racing...

dette er min fortelling...

ps bilden ble stivere med foringene med det er alt....

3000 kr ut av vinduet spør du meg....

sorry for en lang fortelling.. men thats real life..

mvh meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rinte han og lurte på om noen pakninger til motoren min som han hadde liggende. Han skulle sende dem te meg med postoppkrav, 500 spenn for topp pakningsett, bunnpakningssett og en pakning til flensen på 2,4 manifolden. Jeg rinte for to uke siden. Sendt han en sms for tre dager siden og mast... Uff... Må jo ha pakninger te 2,4 før vinter'n er slutt... :rolleyes:

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TMB

Jeg rinte han og lurte på om noen pakninger til motoren min som han hadde liggende. Han skulle sende dem te meg med postoppkrav, 500 spenn for topp pakningsett, bunnpakningssett og en pakning til flensen på 2,4 manifolden. Jeg rinte for to uke siden. Sendt han en sms for tre dager siden og mast... Uff... Må jo ha pakninger te 2,4 før vinter'n er slutt... :rolleyes:

kjenner en som har pakning sett til hele motor 2,4cih men den mangler termostat pakning ( for den har jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 3 weeks later...