Gå til innhold

Audi A4 (noen som vil prøve)?

Ranger emnet

error

Anbefalte innlegg

Originally posted by RuneMNK

Ta bildene med mindre størrelse...f.eks 1024x768 er bra

2448x1662 er altfor stort!

RuneMNK! Hvem har gitt deg tillatelse til å bruke min avatar fra evo.no? Ikke jeg i alle fall, og heller ingen av evo.no's admins! Avataren er laget av en venn av meg, bildene har jeg selv tatt. Alt er <b>selvfølgelig</b> beskyttet av norsk lov om opphavsrett! Jeg antar at du forstår dette og at jeg ikke behøver å gå noe videre med dette. Jeg imøteser ditt svar <b>snarest</b>! Takk!

The ONLY M3 CSL in Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3 CSL

RuneMNK! Hvem har gitt deg tillatelse til å bruke min avatar fra evo.no? Ikke jeg i alle fall, og heller ingen av evo.no's admins! Avataren er laget av en venn av meg, bildene har jeg selv tatt. Alt er <b>selvfølgelig</b> beskyttet av norsk lov om opphavsrett! Jeg antar at du forstår dette og at jeg ikke behøver å gå noe videre med dette. Jeg imøteser ditt svar <b>snarest</b>! Takk!

Herregud, ro deg ned! Visste no fan ikke det jeg! Herregud.... Crybaby... :rolleyes:

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RuneMNK

Herregud, ro deg ned! Visste no fan ikke det jeg! Herregud.... Crybaby... :rolleyes:

Jeg er helt rolig jeg! "Visste ikke det jeg" blir for dumt! Hvor gammel er du egentlig? 14?! Du fant vel bare tilfeldigvis avataren "flytende" på nettet?!

Og hva er vitsen med å bruke en avatar av en bil som du ikke har/har hatt? Nei, grow up!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt rolig jeg! "Visste ikke det jeg" blir for dumt! Hvor gammel er du egentlig? 14?! Du fant vel bare tilfeldigvis avataren "flytende" på nettet?!

Og hva er vitsen med å bruke en avatar av en bil som du ikke har/har hatt? Nei, grow up!!

Jo, jeg gjorde faktisk det! Søkte på Google bildesøk.....

http://www.google.no/imghp?hl=no&tab=wi&q= :rolleyes:

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg ass! litt dramaqueen her lr!? opphavsrett osv..kan du forvente at ordinære bilder du legger ut på "world wide web" forblir ubrukt av andre? et bilde du har tatt er ikke akkurat noebig deal for å si d sånn!

avatar av en bil som du ikke har/har hatt???? "shoot me if i'm wrong" men tipper mange! har bilder av tilfeldige biler osv...

du behøver ikke være cocky fordi du har bimmer å slenge på avataren!:op

-BMW 318i E30 2 dørs 1987

Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M 4-life

unnskyld meg ass! litt dramaqueen her lr!? opphavsrett osv..kan du forvente at ordinære bilder du legger ut på "world wide web" forblir ubrukt av andre? et bilde du har tatt er ikke akkurat noebig deal for å si d sånn!

avatar av en bil som du ikke har/har hatt???? "shoot me if i'm wrong" men tipper mange! har bilder av tilfeldige biler osv...

du behøver ikke være cocky fordi du har bimmer å slenge på avataren!:op

1. Norges Lover gjelder også på bilforumet.net, uansett hva du måtte tro og mene! Opphavsretten til bildet tilhører fotografen, uansett hvor godt eller dårlig bildet måtte være! Dette er ikke noe å diskutere!

2. Jeg forstår ikke vitsen med å ha et bilde av andres bil i avataren sin. Avataren skal jo være noe som gjør at andre gjenkjenner <b>deg</b>, ikke naboen!

3. Hvem er det som er cocky her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider