drturbo Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Noen som har "litt" for lite å tenke på omdagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 tape-r Tater faen, ikke sett alle i samme bås da. Jeg har nok liggi med fullt rattutslag i både 4 og 5 selv jeg med den slappe sierra min. Tror nok ikke du skal komme å skryte så jævlig mye bare fordi noen 14iss tapere har lagt ut noen små dritt filmer som de kaller "mad cow drifters" eller noe. Blir så jævlig provosert av deg ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Er forskjell på en breisladd og drifting! MEN det kommer ann på hva folk definerer som drifting.. Etter at drifting har blitt så populært så bruker folk det i alle mulige sammenhenger :( Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Tape-R Vil bare komme med en liten ting som irriterer meg så inn i helvete ! Det er.... Helt siden sommeren i fjor, når folk så FSR ligge litt briet på banen og bruke bilen sin. så har noen fått dilla på å lære seg drifting.. Mye japse drifte filmer går ute på nett og folk liker det dem ser. det er helt greit. men FAEN da folkens. LÆR DERE Å SKILLE mellom å drifte, få slædd på bilen og i det heletatt bare få et lite kast på rumpa! Ikke alt her i verden som går sidelengs er drifting! Er egentlig bare lut lei av å lese hver 3 post, OOH OH!!! VÆRT UTE Å DRIFTA!!! SE VIDEO! SÅ ser du en stakkars skrota golf som såvidt klarer å sleppe på brekket! Det er forsjell påå kjempe for harde livet at ræva di skal slippe, ente det er rwd eller fwd med brekk, og å finne en rytme med bilen og konstant følge veien sidelengs! PLIS!!!!! LÆR DERE Å KJØRE FØR DERE SLENGE UT ORDET DRIFTING!!! Måtte bare få ut aggresjonen.. er så forbanna mye noobs som ikke skjønner dette her......!!!:mad: godt din bil trekker på rette hjula da :D Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Mats`ern godt din bil trekker på rette hjula da :D mine trekker for det meste i riktig enda ja:) DRBASS, ooooooj så sinna da... DU hadde nokk IKKE blitt provosert av det jeg sier med mindre du hadde inbilt deg at du drfter hver gang rumpa di slepper på grepet..... eller hva? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg innbiller meg ikke en dritt jeg. Har ikke noe problem med å klare mer enn en sladd. Er bare å satse nok. Men liker ikke at du setter alle sierraer i bås. Selv om det er møkka biler fortjener de litt respekt da de er lette i ræva og har bakhjulstrekk. Noen ganger så hender det jeg ikke tar mer enn en sladd osv men da er det som regel fordi de kommer biler i mot eller at det ikke er glatt nok for ulven Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by bjaa Er forskjell på en breisladd og drifting! MEN det kommer ann på hva folk definerer som drifting.. Etter at drifting har blitt så populært så bruker folk det i alle mulige sammenhenger :( Drifting er vel definert som en gren/idrett. Har du spilt fotball om du har trikset med fotballen før middag? Blir vel noe av det samme.. Det er jo bruken av ordet han henger seg opp i, noe jeg syntes er helt greit. Jeg syntes det høres bedre ut når folk sier de skal ut å leke/sladde/herje, ikke ut "å drifte", men egentlig må folk få si akkurat hva de vil. Feil bruk av ord/uttrykk er bare noe man må vende seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Dr_BASS Jeg innbiller meg ikke en dritt jeg. Har ikke noe problem med å klare mer enn en sladd. Er bare å satse nok. Men liker ikke at du setter alle sierraer i bås. Selv om det er møkka biler fortjener de litt respekt da de er lette i ræva og har bakhjulstrekk. Noen ganger så hender det jeg ikke tar mer enn en sladd osv men da er det som regel fordi de kommer biler i mot eller at det ikke er glatt nok for ulven jamen det var da som faen!! Kan du lese POSTEN FØR DU SVARER!!!! Jeg gir faen i om du er guden av sideveis kjøring eller om du aldri har sitti bak rattet!! Jeg prøver bare å få folk til å skjønne at det MANGE her tror dem har gjort ikke er i nærheten!! Kast med rumpa er IKKE drifting!! du vil vel ikke kalle deg selv for en konge bare fordi du har hatt kron apå hodet vil du vel?.....god damn ass. LES!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg har fått en sladd en gang...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Tenk å kalle en sladd for "drifting"!!!!! Det er det værste jeg har hørt på mange år! Har du ikke riskoker med turbo som ligger sidelengs overalt, er du ikke drifter, så enkelt er det bare!!! Og kom ikke her å tro at du er noen bar fordi du klarte å slædde! Her er det vi som bestemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 tenkte meg at dere skulle reagerer hehe , men men kaller meg ikke noe drifter eller noe i den dur jeg men har da veldig lyst til og prøve meg . ble da nr 2 på våler i sommer.. men det var jo nesten som og kjøre på en jalla parkeringsplass...hadde vært en større utfordring om vi hadde fått opp hastigheten litt ca 140/160km på tørra er jo litt tøffere... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ban button is locked and loaded. We have a clear sight. The eagle has landed... the eagle has landed.... awaiting your command el capitan!! "Fire at will.... Fire at will" For de som ikke skjønte dette..... så kommer det på nooooorge nå: Fortsett og du vil få lov til å ikke skrive på forumet en liten stund. RDL!! Jeg følger med..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg vil definere drifting som en kombinasjon av kontrollerte sladder med tanke på vinkel, fart, stil osv. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Asim Ban button is locked and loaded. We have a clear sight. The eagle has landed... the eagle has landed.... awaiting your command el capitan!! "Fire at will.... Fire at will" For de som ikke skjønte dette..... så kommer det på nooooorge nå: Fortsett og du vil få lov til å ikke skrive på forumet en liten stund. RDL!! Jeg følger med..... ;) Hei. Eneste gangen denne tråden fortjener en bump....thumpsup mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 håper vi kan skrive her uten å bli bannet vi andre??! lurer på en ting..når dere sier dere ligger i både 4. og 5. med fult rattutslag...hva mener dere med det?? at dere har rundt 200 km/t og helt sideveis eller 40 km/t og sinnsykt glatt så bilen klarer å spinne i de girene!?? er en vesentlig forskjell... :rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg