EyeCon Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 var uheldig i vaskemaskinen og fekk knekkt av armen til vindusviskeren bak. noen som har en billig liggendes? eller kan si meg hvilken biler jeg kan donere fra som passer til gt-r 93mod? og er champion eit greit merke til oljefilter? Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by EyeCon var uheldig i vaskemaskinen og fekk knekkt av armen til vindusviskeren bak. noen som har en billig liggendes? eller kan si meg hvilken biler jeg kan donere fra som passer til gt-r 93mod? og er champion eit greit merke til oljefilter? Hei. Alle BG passer (rett på skroten og finn en). Champion :eek: Kjøp enten original eller Mahle. God tur ! Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 takk takk mazdafun Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg