drittgolf Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Så var det Gjordt.. Bilen var på EU kontroll. og ja.. mista vel litt lysten på å skru bil nå.. Mangelappen var ikke helt koselig. Men, er vel sikkert noen som har lyst på noe å skru på... eller deler. Så derfor selger jeg den. 85 Golf 2 1,8 Sport 227.000 km. Takluke Gti Stoler, Baksete, Dørtrekk. 4 Helt nye piggdekk på alu felger. 175/65 14 Senka. Bilen har da en fin mangellapp og... Travers er helt kaputt (Rust) Diverse Bremserør og slanger må byttes Senkesett må godkjennes på Biltilsynet Oljelekkasje fra motor. Bilen må godkjennes i løpet av Januar.. Burde vel ikke være allverdens jobb for en som er glad i Golf og som liker å skru ? Bud Ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by drittgolf Så var det Gjordt.. Bilen var på EU kontroll. og ja.. mista vel litt lysten på å skru bil nå.. Mangelappen var ikke helt koselig. Men, er vel sikkert noen som har lyst på noe å skru på... eller deler. Så derfor selger jeg den. 85 Golf 2 1,8 Sport 227.000 km. Takluke Gti Stoler, Baksete, Dørtrekk. 4 Helt nye piggdekk på alu felger. 175/65 14 Senka. Bilen har da en fin mangellapp og... Travers er helt kaputt (Rust) Diverse Bremserør og slanger må byttes Senkesett må godkjennes på Biltilsynet Oljelekkasje fra motor. Bilen må godkjennes i løpet av Januar.. Burde vel ikke være allverdens jobb for en som er glad i Golf og som liker å skru ? Bud Ønskes Travers er helt kaputt (Rust) Ca 500-1000kr for en brukt Diverse Bremserør og slanger må byttes - Ca 400kr på biltema Senkesett må godkjennes på Biltilsynet. - Lån noen papirer av en kamerat eller gå til en plass de selger den type dempere/fjærer og spør om å få låe tuv-papirne siden du hr mistet de! Oljelekkasje fra motor. Ta en skjapp motor vask for ettervisning! parker bilen i en uke eller to, da har du bil i 2år til!!! eller fiks det og selg den!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Cluet er at jeg ikke gidder skru mere golf.. Derfor jeg skal selge den, må da være noen her som har trenger en billig bil ? Tuv papirene til senkesettet har jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 pris? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Kom med et bud du.. så ser vi. Forventer ikke fantasipris. men noe over vrakpanten er den jo værdt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ok du sier noe over vrakpanten så jeg byr 3000 usett. Men da må du bestemme deg fort! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Nja.. 3000 er jo bare for piggdekka. som er helt nye.. Får jeg 5000 så går bilen på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Se PM Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Nå står`n i Drammen - gikk som ei klokke fra Porsgrunn. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 grattis med "ny"-bil! :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg