rallyroger Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Og det er det kjedeligste jeg hittil har kjørt.. en 2001 Citroèn Saxo 1,4 Vts med hele 77hk.. hurra.. Som dere sikkert skjønner trenger jeg gode råd for å høyne trivselsfaktoren her. HK!!! trenger mer.. har 231 i tyskertanksen.. 127 i sykkelen og 77 her.. uhu...:( Bilen virker å være i god stand, 35"km, en eier, greie seter, den er lett :) og dempere/bremser hjelper jo noe på humøret, men den trenger litt hjelp på motorfronten.. chip? filter? eksos? kam? forslag mottas med takk.. PS: nei, turbo er uaktuelt.. peendle bil ikke prosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Bare hold deg til tanken om at det ikke er go' bilen, så orker du den mer... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Du kan jo trå til med nytt eksosanlegg. Ser estetisk bedre ut, og lager kanskje litt grom lyd... Eller du kan smelle opp et stort anlegg i bilen. Kan unne deg litt bra kvalitet og lyd på musikken om ettermiddagen når du drar hjemover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 NOS? :-) Billig ting å gjøre er vel ting som luftfilter, kappe av kat'en og erstatte med rakt rør, hive ut alt av interiør du ikke trenger for å lette den mest mulig. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Beste du kan gjøre for å høyne trivselsfaktoren i slike biler, må jo være ordentlig stereoanlegg... Kanskje med TV / DVD? Er jo ikke så mye å gjøre på å trimme en sånn bil vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 har tatt et par av de til etteretning, har bestillt time på bilforum i Oslo for montering av forsterker og basskasse.. må iallefall ha lyd i den, sitter katalysatoren helt foran ved motoren i denne bilen? finner den ikke...hmm.. bakpotte har jeg også fått fatt i, vet ikke om jeg tør montere den men.. 4" stuss.. hehe, kjøpte ny cd spiller og. Tok olje og filter skift, så ut som det var oljen på en dieselbil.. men nå skal det være i orden tror jeg. Går det å chippe disse rottene? Hørte også at det ikke var lurt å gå opp i størrelse på eksosen?? skulle visst miste det lille av dreiemoment jeg hadde????? stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by rallyroger har tatt et par av de til etteretning, har bestillt time på bilforum i Oslo for montering av forsterker og basskasse.. må iallefall ha lyd i den, sitter katalysatoren helt foran ved motoren i denne bilen? finner den ikke...hmm.. bakpotte har jeg også fått fatt i, vet ikke om jeg tør montere den men.. 4" stuss.. hehe, kjøpte ny cd spiller og. Tok olje og filter skift, så ut som det var oljen på en dieselbil.. men nå skal det være i orden tror jeg. Går det å chippe disse rottene? Hørte også at det ikke var lurt å gå opp i størrelse på eksosen?? skulle visst miste det lille av dreiemoment jeg hadde????? stemmer det? Er et kjent "fenomen" at eksosanlegg med lite motstand i på "laveffekts" biler bare senker dreiemomentet... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Nå har jo jeg en kompressor liggende. 5 laken, så stikker du av med den. Gikk fra 75 hk på Poloen min til 130 hk. Og Fra 135 Nm til 210 Nm. Må bare lage noen rør og få en brakett til kompressoren. Intercooler følger også med, selv om du egentlig ikke trenger det med 0,5 bar i ladetrykk. Enkelt og greit mht EU ok også. Ta av reima så går ikke kompressoren,- bilen er da original :) En link til hvordan det gjøres, og litt om kompressoren jeg har: -http://www.gmcmotorsport.co.uk/ Hvorfor kjøpte du ikke noe m bakhjulstrekk?!?!?!?!?! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Måtte ha noe som gikk billig og som var rimelig nytt... hva har jeg å velge i da? noe småflaut er det jo.. men.. har jo eine kleine panserwagen og en roku... men mobbing har jeg forberedt meg på likevel.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.