CorraDon Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Noen som selger alumotorfeste foran til Corrado? Sett på det til Bahnbrenner, noen bedre forslag? Noen fler som vil kjøpe, kanskje vi får grupperabatt! Dette hjelper til at motoren ikke vrir seg bakover, altså mere power rett i bakken:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 tror du får med endel heftige vibrasjoner på kjøpet også... Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ja, men det ordner seg;) Mer power jo;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Skal love deg du får ristet av all rusten på bilen rundt 3000 o/min. Aldri vært med på værre skrangling. Ta heller å lag deg et motor feste foran ved å bruke en gammel bakramme foring. Det vil hindre at motoren vrir seg. De festene bak motoren kan bare være som de er. Er enkelte som selger forsterkete front motor fester også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ja, har sett en svenske som solgt noen på forumet her, men bahnbrenner anbefaler det alufeste sitt sterkt da!?! hmm, blir usikker... Sier seg jo selv at det blir skrangling, har tenkt på det, men noen som vet om noen bra til Corra, som ikke vrir seg noe særlig? Hvilken rust forresten?;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by CorraDon Ja, har sett en svenske som solgt noen på forumet her, men bahnbrenner anbefaler det alufeste sitt sterkt da!?! hmm, blir usikker... Sier seg jo selv at det blir skrangling, har tenkt på det, men noen som vet om noen bra til Corra, som ikke vrir seg noe særlig? Hvilken rust forresten?;) Har jo vært tatt opp tidligere dette, så det er et par tråder om dette allerede, men her er et bilde av de jeg har på min. De er ganske stive, så det rister en del i interiør, men ikke så mye at det ikke kan overdøves med stereo'n :D Husker ikke hvor vi bestilte de fra, men det vet Corradoboy Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Vist jeg ikke husker helt feil bestilte dere de fra tsr performance, jeg bestilte mine fra vibratechnics direkte, som var meget behjelpelige med momsen! :D Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Bahnbrenner sine er jo bare frest ut i noe alu greier så de inneholder jo 0 gummi. De på bildet der ser jo ut som har noe vibrasjons dempede greier i mellom i d minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg