passat kara Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Jeg har forgasser motor da :( Veit det bli stygg grom lyd i insprut biler.. men jeg tenkte på min "gode" gamle 90 hestings kjerre.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Konfilter passer på 16v det http://www.stroevemotorsport.nl/airfilters-int/airfilters-int.htm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Polo Classic Konfilter passer på 16v det http://www.stroevemotorsport.nl/airfilters-int/airfilters-int.htm 169 Euro. Ekke så ille det da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hvis ingen la merke til det så står det da at det passer til Golf 2 årsmodell 87-91! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Ønsker du filter kan jeg skaffe det! For øvrig så har Pipercross et induction-kit til Golf GTi 8v Digifant. Dette erstatter hele den nedre luftfilterboksen. Har ikke prøvd det selv, men det høres genialt ut. Raymond Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 jada.. gammel post.. vet det.. men jeg vil ha konisk filter på 16v motorn min.. er det noen i norge eller skandinavia som selger/lager adapterkit til denne motoren? en 16v KR motor.. jeg ser at den nederlandske sida har et filter som passer fra 89-91.. men dette er jo pl motor.. og passer altså ikke.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Jeg har en JR konfilter til salgs. Er visst godt for 265 hk.... Navnet er JR FR-07503 Er opprinnelig til SAAB 9-5 Aero, men det passer jo såklart på andre biler også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Kan fortelle deg at det ikke passer min bil..hehe.. jeg er ikke ute etter selve filteret.. det får jeg jo tak i sjøl.. men det er adapter så jeg får montert det på bilen jeg trenger Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 800,- for et k/n filter? wtf. det syns jeg virka dyrt. Har en liten butikk ikke så langt herifra, GT bilfprodukter. og de selger slike filter for en 500-600kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg