Cooolman Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg har planer å kjøpe meg et justerbart senkesett, KW til min Golf 3, og lurer på hvordan det foregår når man skal godkjenne et "justerbart" senkesett? Jeg har tidligere godkjennt et vanlig senkesett hos biltilsynet mem da er det jo kun en høyde, eller må man bestemmet seg for en høyde også blir det nortert i vognkortet? noen som har erfaringer med dette?? eller er det ingen som godkjenner senkesettene sine.. hehe Tusen takk folkens! MVh Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 sålenge du får med TUV papirer skal dette gå rimelig greit. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Godkjente Weitec justerbart i Quattroen jeg hadde. Det var ikke noe problem. Firehjulsmålebrev, og TÜV papirer, liten tur på biltilsynet, alt i orden. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg