Einar Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Nå er Sierra`n dø, taka på ei smal bru, bilen er vridd, allt er bulka, men motoren sviver som ei klokke, den tas vare på som trimmingsprojekt.... Skjønner ikke hvordan dere knekker motorer jeg, har blitt kjørt skam-hardt fra dag 1, fra august til nå, eneste problemene har vært choke som ikke skrur seg av(kobla ut etterpå), dyse som løsna i forgasseren(ristinga på turtallsperra som hadde skylda) og tungstarta når varm(jeg som hadde stilt en innsugsventil litt for trang). Motoren skal brukes i en Granada, lurer på om jeg vil bygge turbo-motor eller trimme vanlig, noen meninger? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hvordan klarte du å vrake bilen på den brua når farten din "bare" var 40?haha...hmm..hvor gammel var hun jenta som satt på med deg?mistenkelig... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hmm... Prata med Ozzie? Hvem av jentene? Begge var forresten 16(lovlig da, ikke sant?). Kjørte den av gårde etterpå, til tross for knekt opphengsarm å no sånt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Har jeg skjønt dette riktig.. du sladdet en tur med Sierran for å tøffe deg for noen teens, også taket du? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Been there, done that!! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ikke morro å ødelegge biler..:( bygg turbomotor!! Turbo er tøft:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hehe la oss håpe de "jenten" var værdt det :D!! Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg