Gå til innhold

Ny bil (igjen)

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Hadde jo hatt Vento VR6en i over 3 mnd så det var på tide å bytte til noe med drift på alle fire hjula nå når snøen daler ned:D Så idag byttet jeg Ventoen i en 95 mod Audi S6. Var litt artigere å leke i snøen nå ja, hadde nesten glemt hvor sinnsykt stor forskjellen var fra fremhjulstrekk til firhjulstrekk!

Bilen er original bortsett fra Koni/Eibach senk. Har dermed kun 16" sommerhjul og 230 hk, noe som selvsagt må gjøres noe med. Er derfor på jakt etter sommerhjul (18" eller 9/10x17") og trimmingsdeler (turbo, manifoil, chip, eksos osv) Så har du eller kjenner til noen som har noe slikt, send meg PM eller mail på g60@c2i.net.

post-160-13804850730554_thumb.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, passet du på og få manuell gear denne gangen da ? Hadde ikke du S4 automat før VR6'n ? eller blander jeg sammen nå?

hehe, uansett: grattis :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hehe, passet du på og få manuell gear denne gangen da ? Hadde ikke du S4 automat før VR6'n ? eller blander jeg sammen nå?

hehe, uansett: grattis :)

Stemmer godt det at jeg hadde automat på S4en, og EN bil med automat er vell mer enn nok? Så det at S6en skulle ha manuell var ett av hovedkriteriene.

Blir nok bra når jeg får større hjul og litt mer effekt (og kanskje lavere fjærer, synes Eibachene senker litt lite), men spørs om jeg har den lenge nok til at jeg får dette på da;) Fikk aldri prøvd sommerhjula på VR6n før den ble solgt, men pyttsann.. Uansett gøy med ny bil, og særlig nå på glatta!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider