Gå til innhold

Kjøpt meg Nissan Sunny 1.6 SR!

avz

Anbefalte innlegg

Det er jo en liten stund siden nå da. Kjøpte den 13. nov. 1995modell, gått 121tusen, og kjøpte den for 60lappper.

Jeg er veldig fornøyd med bilen! Som du ser hadde jeg fra før av en elendig Opel Rekord. Egentlig ikks å ellendig, den starter bare ikke.

Sunny'n derimot starter så fint og går så bra. Den er kjempego' å kjøre og bare positivt!

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å få råd til å gjøre med den, men litt her og der, så får sikkert bruk for det beste forumet:)

Bestilt meg full understellsbehandling også. Det fortjener bilen! Kjøpt vinterfelger, og skal snart ta full polering. En bil som jeg skal ta godt vare på.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil. Har samme selv. Pass på at det ikke er rust i hjulbuene bak.. Det er et kjent sted på disse..

Ellers, er det en digg bil, god å kjøre, går greit hvis man ikke stiller så mye krav :)

Jeg har hatt min i litt over 1 mnd, men har allerede harr innbrudd, fått parkeringsbot og kjørt på et rådyr... Vær forsiktig :)

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med godbil avz!

Får du senket den og får på noen greie felger (16/17") så henger den rimelig greit også..

Noen planer for hva som skal gjøres med den?

Får se om jeg er synsk også her; Den spaken der du velger om du vil resirkulere bilens luft, eller om du vil inn ny luft, den henger vel ikke fast i en av posisjonene vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Joda, stemmer det! Nesten. Den står i åpen, altså frisk luft inn. Men stopper halvveis mot lukket, stussa på det. Men er vant med Rekord, og der er nesten alle hendler sånn, så..;) Dessuten har jeg fått prøve noen andre Sunnyer på jobb. Jobba på Dekkpartner og shifta en del hjul, deriblant noen Sunny. Måtte prøve ;)

Er bra fornøyd med bilen! Den starter og går veldig fint. Eneste jeg stusser på er at den faller ned på nesten 500 når jeg frir ut og stopper, feks i kryss.

Har kanskje allerede sagt det. Men dette er en bil jeg skal passe på. Har vaska den flere ganger allerede, når jeg har hatt sjansen og det ikke har vært kaldt. Hater salt!! Har bestilt understellsbehandling.

Kjøpt vinterfelger til den også. Blei fint, selv om det var billige kampanje-felger.

Skal ganske snart legge ut bilder og ting på siden som jeg skal lage til den.

http://bil.klovertu.net/min/sunny

Av planer så vet jeg ikke helt. Har ikke veldig flust med penger, så får ta det som det kommer. Har kjøpt inn litt stereo da.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider