Gå til innhold

Turbo

Ranger emnet


eppek

Anbefalte innlegg

Til dere som er turbo folk:

 

Kan jeg få mye effekt av å kjøre turbo med lavtrykk(ca.0.5bar)?

Lønner det seg?

 

Disse såkalte "bolt on" turbo kits er det noe særlig?

Hvis det er det hvor kan man skaffe det?

 

Hvis lavtrykksturbo merkbart utgjør noe: bolt on kit eller orntli turbo?

 

på forhånd takk for hjelpen!

Mazda 323 GT-R -92

Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=)

Toyota Crown -66 neste prosjekt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eppek

Til dere som er turbo folk:

 

Kan jeg få mye effekt av å kjøre turbo med lavtrykk(ca.0.5bar)?

Lønner det seg?

 

Disse såkalte "bolt on" turbo kits er det noe særlig?

Hvis det er det hvor kan man skaffe det?

 

Hvis lavtrykksturbo merkbart utgjør noe: bolt on kit eller orntli turbo?

 

på forhånd takk for hjelpen!

 

Til hvilken bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er nok det. Du bygget om en orginal 323 til gtr ikke sant?

Hvor mye kostet motoren deg? Med hjerne og greier?

Men skal jeg ha ny motor må jeg sikkert ha ny clutch, eller i det minste forsterket. og nye bremser hvis den skal bli godkjent.

 

Et lite spmål til: er ny her så, hvordan få lagt inn bilder?

Mazda 323 GT-R -92

Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=)

Toyota Crown -66 neste prosjekt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eppek

ja, det er nok det. Du bygget om en orginal 323 til gtr ikke sant?

Hvor mye kostet motoren deg? Med hjerne og greier?

Men skal jeg ha ny motor må jeg sikkert ha ny clutch, eller i det minste forsterket. og nye bremser hvis den skal bli godkjent.

 

Et lite spmål til: er ny her så, hvordan få lagt inn bilder?

 

Er ikke jeg som har bygget bilen nei.

Motoren, bremser, hjuloppheng, fjæring, etc. ble flyttet over fra en knust 323 GT-R til en 323 GLX 4x4.

Skaffer du deg en GT-R eller GT-X motor, så skaffer du bare bremser fra GT-R eller GT-X også. Disse holder i massevis. ;)

Original clutch holder ikke så godt ved litt trimming, men skaffer du deg en sinter clutch e.l., så er du langt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eppek

ja, det er nok det. Du bygget om en orginal 323 til gtr ikke sant?

Hvor mye kostet motoren deg? Med hjerne og greier?

Men skal jeg ha ny motor må jeg sikkert ha ny clutch, eller i det minste forsterket. og nye bremser hvis den skal bli godkjent.

 

Et lite spmål til: er ny her så, hvordan få lagt inn bilder?

 

For å få lagt ut bilder, går du til denne linken:

Link

 

Skjønner du ikke bæra, så sender du bildene via mail til meg, så skal jeg legge dem ut for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår