Gå til innhold

Turbo ??

Ranger emnet

Zack

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe inn Turbo å full pakke nå så jeg har fått skaffet meg en GTI 8v motor, menne flere som sier at det å bygge turbo på en slik maskin med mekanisk innsprøytning ikke egner seg, eller med andre ord krever ganske så mye? Noen her så har erfaringer med Turbo på denne typen motor?

mvh Raymond

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zack

Vurderer å kjøpe inn Turbo å full pakke nå så jeg har fått skaffet meg en GTI 8v motor, menne flere som sier at det å bygge turbo på en slik maskin med mekanisk innsprøytning ikke egner seg, eller med andre ord krever ganske så mye? Noen her så har erfaringer med Turbo på denne typen motor?

mvh Raymond

Hadde vært enklere å spørre først, så kjøpe :D

Regner med at du ikke hadde måtte betale mye mer for en 2,0L 16v fra Passat, den har mye større potensiale.

Skal du bygge turbo er det best med Digifant innsprøytning fra G60. G60 motoren har jo allerede lav komp, så det er dumt å ikke bruke den hvis en skal bygge 8v Turbo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke godt å si hvorfor det ble en slik maskin, største grunnen er vell det at jeg har en ganske så stor mengde med nye deler som passer kun 1.8/1.8gti 8v.. så i stede for å tape mye penger på å kvitte meg med alle disse nye delene, så vil jeg heller bruke dem selv.. menne får ordne meg digifant da ;)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider