nicolay Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Noen som har prøvd dennne tuningen? Virker som det er bra å bytte ut den N75 om man har chip. De står at bilen skal peake mer på turboen og få bedre ytelse av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by nicolay Noen som har prøvd dennne tuningen? Virker som det er bra å bytte ut den N75 om man har chip. De står at bilen skal peake mer på turboen og få bedre ytelse av det? EspenB her på forumet har gjort det på sin S3. Han har ikke chip. Tror ikke det var den store forskjellen, men sikkert verdt et forsøk. Billig hos ECS Tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Da var den bestilt... Får se hvordan det går.... Tipper det blir bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Og... da var den montert ;) Merket stor forbedring! Bilen går mye jevnere enn før.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Bytte ut N75 ventilen som står ved siden av dump på turboinntak slangen med OEM N75 Racing ventil. Kjøpte min fra ECS Tuning, tok to dager å få den!!! Ikke dyre sakene (ca 500kr), funker like bra på biler uten chip, som med. Se mer info på ECS. Er strålende fornøyd med resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Så med en allerede chippa bil, vil dette hjelpe enda mer!?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Thats right :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Sjekk profilen ;) Jeg har SKN chip og Forge dump. Det første jeg merket var at bilen gikk mye jevnere. Føles mer ut som bilen er laget for motorstørrelsen enn før, på en merkelig måte. Så gir den nok et ekstra push også... Jeg merket stor forskjell. Blir bare bedre og bedre. Når du bytter ventil må ECU lære seg den nye ventilen, så det blir litt ujevnt i begynnelsen, så går det bedre og bedre... Total blir på $120.35 som er ca 760 NOK. Det er snittkurs for USD i November (6,3). Dagens kurs er: 17-Des-04 6,1950. Kommer vel muligens innførselsmoms i tillegg, på 24% av prisen på ventilen. Men du holder deg godt under tusingen hvertfall... Leveringen er sykt kjapp! Tok vel 2 dager fra bestilling til UPS var på døren. PS: Dahlback har også N75, men om det er samme som ESC har vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg