Gå til innhold

Rubbe bort varmetrådene

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

vil gjøre dette med bakluka mi siden jeg har gjort den helt glatt uten visker eller sprutedyse... Har hørt det går an å rubbe de av, og las på rocco tråden til Kid-A om å rubbe vinduer for å fjerne sprekker... noen som vet hvordan dette gjøres, hva jeg trenger og hvor det kjøpes ?

Dette må jo være noe som dere old school folk vil gjøre med golfen ? Vwgolf2 ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn at jeg har ingen onkel i sahara land, så det kan jo bli litt vanskelig :), Men har lest i the golf at det går an å rubbe de bort og las også som sagt på Kid-A sin rocco tråd at han ville rubbe vinduene for å få bort de fleste ripene, så regner med at det er samme metoden.....

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan fjeren varmtrådane ved å sotebakruta og rive av igjen sotinga etterpå. da vil trådane flassa av og etter å gjort dette eit par ganger så er det sikkert bare å prøve å polere vekk resten eller vaske det vekk med eit sterkt stoff.

har ikkje prøvd det sjølv men veit at varmetrådane flasser av når man fjerner solfilm.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

solfilmen bør vel sitte på en stund før den tar med seg varmetrådene.....

stemmer det. filmen satt på ca to dager. før eg skifta filmen.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider