Gå til innhold

DVD/MP3/CD spiller selges!

Ranger emnet

Mac

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte å selge min DVD spiller til bilen pga av at jeg trenger penger, er fattig student :rolleyes:

Spillern er her lik den her:

http://mds.se/produkt.phtml?id=1446&caraudio_multimedia_sub=DVD-spelare&styling=0&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_multimedia_sub=DVD-spelare

Men jeg selger også med en strømforsyning til 3 LCD skjermer som passer til spillern, (kobles til).. Fjernkontrollen skal jeg prøve å finne, men tror noen har stjelt den.. :(

Annen info om spillern står på linken over, men jeg kan nevne at den er helt kurant, den spiller DVD (sonefri), SVCD, DVCD, VCD, CD, MP3 og i tillegg har den en bra radio med RDS osv.

Selges for 2500 + oppkravsgebyr og frakt.

Hvis du lurer på noe, mail meg på martin@mscon.net

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye koster det å få tak i skjerm til en slik en da?

hvordan er spilleren sammenlignet med pioneer f.eks? Jeg har en pioneer deh-p77mp og vil helst ikke gå ned i kvalitet :)

Er det egen phono utgang for sub?

ble litt spm dette men... driver å selger pioneer spilleren min nå for 3k så da kan denne være intr ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerm til denna kan kjøpes fra http://www.cartft.com eller så er det sikkert noen forhandlere i Norge som selger billige skjermer.

Det er 6 phono utganger på den, altså 6.1, og du velge om du vil kjøre 4kanals eller 6 kanals, men hvis det er noen spesielle instillinger for sub, er det isåfall når du ser på DVD o.l da du får ekte souround.

Om denne spilleren kan sammenlignes med Pioneer sin lydkvalitet veit jeg ikke, siden jeg ikke har hørt noen Pioneer spiller på lenge, men jeg syns lyden på denne er helt kurant.

-> Bmw 328i E46

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Seljord ja, har hybel i Tønsberg, men skal hjem til helga, og kommer kanskje til å kjøre om Bø. Ellers så er jeg endel i de trakter ved seinere anledninger også :)

Hvis ikke fler melder sin interesse er sikkert spillern til salgs om en stund også den..:cool:

-> Bmw 328i E46

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump:)

Ingen som vil ha? Kan nevne at jeg ganske ofte er i Notoddden/kongsbergområdet.. Også i Skien/Porsgrunnområdet og store deler av Vestfold.. :cool: Så da kan dere få spillern uten frakt og det der;)

-> Bmw 328i E46

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

Lenke til kommentar
Del på andre sider