Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hej! Jag har funnit en animerad GIF av en snygg stripperska som jag mycket vel kunne vilja tänka meg på bröstkorgen på en T-shirt. Nu har jag provat fyra gongar, men det slutar med forstörat t-shirt värje gong. Bilden blir jättebra, men jag klarar inte att få till animasjonen. Snälla, är det någon som kann hjälpa med det här problemet? Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 LOL Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Best wishes to u, from us in Norway... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hvis du skifter jævlig fort mellom de fire genserne så virker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Hvis du skifter jævlig fort mellom de fire genserne så virker det. ROFL!! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Ratata ROFL!! :D ROLF, - är han en ut av dom som administrerer det här klotterplanket? Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Clas-Göran ROLF, - är han en ut av dom som administrerer det här klotterplanket? Det stemmer... :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Det er dessuten en vi nesten uten unntak roper på i fylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det er dessuten en vi nesten uten unntak roper på i fylla. idet en kjører porselens porschen??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg