Gå til innhold

Bilder og info om modifikasjoner som gjøres i vinter :)

Ranger emnet

jantore

Anbefalte innlegg

Så den jeg også! Fet kjerre!

Mange som sto å tafsa på den hvertfall. Befølte diverse luftehull :P

Hmm skulle ha gitt de en rapp over hodestussen. Beføle andres dame er ikke bra.

Men takk. Den begynner å bli bra nå. En del små ting igjenn som skal gjøres med bilen. Gi den et par år til så er den i meget bra stand.

Har planer om leilighet til neste år så må begynne å spare til det, så da blir det litt mindre penger til bil i vinter. Men skal klare å få gjort en del for det.

Blir mest pussing av det jeg har og få alt av ledningsnett og interiør i orden. Det lille jeg har av interiør. :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jantore jeg må spøre.

PEN BIL BTW er det en R eller har du kjøpt den andre olje kjøleren ?

Kanskej vet du hvor man får tak i olje kjøler brukt trenger muligens en siden jeg ikke går for R utgaven

Sveisa du wrc buret i rx7en etter noen og se? har du kanskje mål? eller husker du hvor mange meter rør og hvilken dimensjon du brukte kanskje du har knekke legnde og? hvem vet.. jeg har nemelig mulighet til og få knekkt alt av rør osv

Og hvem lakka vidunderet ditt? :)

Jeg bare lurer siden min rx7 1993 trenger sårt bur i seg :p

Akuratt kjøpt den i statene og kommer vel så fort jeg finner transport til norge

du vet kanskje ikke om noe der og slit at man bare kan hente den med bil henger

Hilsen rx7 bygger

----

Yes, it's fast i hope...

Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår)

Audi TT Prosjekt (ferdig) selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har et bur til RX7 liggends. Det er skrudd men er bedere en ingen ting. Og er lovelig å kjøre løp med osv.

Buret har vi bygd selv etter specs ifra NBF boka. Er en R utgave ja. Ikke touring som du har planer om å kjøpe.

Vet om et firma du kan kontakte angående frakt. Koster litt men er verdt det. Norsk firma som ordner med alt.

Kenneth

Hehe ja, mulig det blir tuning denne uka så jeg treffer NSK treffet til helga.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har et bur til RX7 liggends. Det er skrudd men er bedere en ingen ting. Og er lovelig å kjøre løp med osv.

Buret har vi bygd selv etter specs ifra NBF boka. Er en R utgave ja. Ikke touring som du har planer om å kjøpe.

Vet om et firma du kan kontakte angående frakt. Koster litt men er verdt det. Norsk firma som ordner med alt.

Kenneth

Hehe ja, mulig det blir tuning denne uka så jeg treffer NSK treffet til

helga.

Nei jeg tenke og sveise seg i ganske så groft dimensjon.. akuratt rydda plass i garasjen.. er det pent det du har da eventuelt mye skulle du hatt for det?

Ikke lett og få en R utgave i statene til under 7000 dollar karosieri skade gjør ikke noe skal jo gjøre alt fra bunn av likevel siden det ofte er en del bunn skader osv.. bare den ikke er ramme skev så er jeg happy.. vet ikke om noen?

moen ja... er jo rett ned i gata (kan trille rx7en ned bakken nesten til olavsgård cheers

----

Yes, it's fast i hope...

Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår)

Audi TT Prosjekt (ferdig) selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider