Gå til innhold

Bilder og info om modifikasjoner som gjøres i vinter :)

Ranger emnet

jantore

Anbefalte innlegg

• Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor hentet du felgene? Prøver fortvilt å finne noen som selger 5zigen i Norge, og tenkte kanskje noen som har volk, kanskje har 5zigen også?

Finnes mange som selger 5ziegen, men ikke i norge. Er flere firmaer som er til å stole på i usa som sender felger.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:naaaws ????

Da er det bare å ta med seg bæreposene med deler opp til Wankelhovedstaden ehh... Trønderhovedstaden... så vi får no fart i hårføner'n å da.. =)))

Ta med seg deler, hvorfor det. Motor har alt vert i trondheim for flere månder siden. Neste gang den skal til trondheim så skal den grisekjøres i benk :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra i går. har fått montert noe av bensin systemet. Mere skal gjøres i helgen. Samt hentet bærearmene mine med nye nylon foringer i.

Samt at jeg fikk turboen min i dag :)

Her er bilder fra i går.

Bensin.JPG

Oppheng%201.JPG

Oppheng%202.JPG

Motor.JPG

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et bra prosjekt. Liker at du gjør mye selv. Har ikke så altfor mye respekt for folk som bare leverer fra seg bilen og betaler.

Henter min fra lakk i løpet av uken. Det er utrolig at du fremdeles gidder etter alt arbeidet. Heller mer mot et "Super Seven" rørchassi med wankel.

Gidder ikke all plukkingen. Blir litt mer komplisert siden det er en cab. Hadde jeg hatt en coupe, så hadde jeg studert og gravd noe jevlig. hehe

Lykke til

Mvh

Paul Håkon

Just For Fun

91 Mazda Rx7 cab

87 Hilux 4x4 2,4D

83 Honda XL 250 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt rå bil jan tore..blir sugen på en rx7 som nestebil når jeg ser den tråden her og den rx7`en med 20b som står bak bilen i garasjen:)

er ikke 20b i den.. men den er endel trimmet osv den og. men har mer tru på jantore sin når det gjelder fart rundt bane. den andre er for lite moddet i understell og sånt ellers. har forresten liggi over motorrommet på den lilla i noen dager og montert autronic datasprut jeg da.. blir nok klar for veien engang den og... (ikke min bil, men hjelper eiern med elektronikk)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja da begynner det å nærme seg oppstart av bilen. Forhåpentlighvis så ruller den ut av garasjen natt til søndag, da jeg må kjøre på natters tid da body kittet ikke har kommet enda. Og det begynner å nærme seg gatebil med stormskritt.

Så da er det bare å krysse fingrene på lørdag og håpe at alt fungerer greit.

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det nesten klart. Glemte å ta noen bilder i dag men.

Har montert på orginale bremser og oppheng da de nye delene kommer til uka og må ut å kjøre i morgen.

Men det meste i motoren er klart. Fikk testet det elektriske i dag og alt det fungerte meget bra. Alle lys osv er i orden. Da skal det bare sveises ferdig eksosen i morgen og koble opp den siste kablen til bensin pumpa i morgen så er den klar til å startes. Men fant self ut at det ikke var com port på den nye laptopen min, og den gamle er så si død :(

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert på orginale bremser og oppheng da de nye delene kommer til uka og må ut å kjøre i morgen.

Jan-Tore

Hehe, det høres så enkelt ut når du sier det sånn :) Jeg bare slang det på liksom ... :pray

Mens andre (les meg) Bruker 6 timer på et hjullager 1 til å løsne skruer, 4 til å klø meg i hodet og en til å ta røykepause :D

Men, stå på, tråden din er en av grunnen til at jeg vurderer RX-7 i steden for Supra til min neste bil :)

hjelper du meg å renovere motoren om jeg kjøper meg en eller ? :D:D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro tråd :)

Åssen fuelcell kjøpte du Jan-Tore ? hvor stor og med foam ?

lykke til videre, dette blir bra vettu.

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider