Gå til innhold

Filmer - GT-R

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

ligger en gammel film av gt-ren min på http://www.sprett.net hvor vi var og kjørte i mye snø med den.

 

gå inn på mest populær så finner man den litt nede på siden, den heter GTR deep snow.

Eller bare gå under sist nedlastet og søk så skriv gtr

 

Har noen flere filmer men ingen plass og legge dem ut.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mads`

 

Nei den går kjempedårlig..holdt jo en lett trimma impreza gt

 

Nu e vel ikke en impresa noe og måle seg med etter min mening.

Dro nu lett fra toyota supra og en m3 på lanstrekka med min med gamle motoren på 285hk og 372nm.

Men så ikke ut som den gikk noe serlig etter spidometere når det ble filmet.

 

Har du en mail adresse så kan du få film av min før vi trimmet den ordentelig. drar fra 60 til ca 260 men må slakke litt ned for det var noen biler som sperra oss.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei....

det er min bil soom er i mads` sin film. den har kun filter å eksos så er ikke mye trimmet, og går dessverre der etter.men dette er noe som ska fikses på til sommern viss jeg fortsatt har bilen.

var første gang jeg var på bane det der så kjøringa var der etter, men skal komme sterkere tilbake neste år:) :rolleyes:

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hNg

hei....

det er min bil soom er i mads` sin film. den har kun filter å eksos så er ikke mye trimmet, og går dessverre der etter.men dette er noe som ska fikses på til sommern viss jeg fortsatt har bilen.

var første gang jeg var på bane det der så kjøringa var der etter, men skal komme sterkere tilbake neste år:) :rolleyes:

 

Ja så ut som det var kun gjort det med den, men skal ikke kritisere kjøringa, er ikke alle som satser bilen for å ha det gøy.

Det med kjøringa var liksom litt fleip da, men hva hat du for noen planer for bilen??

Har ett bra oppsett som virker, kan si den som at æ har prøvd å feila men den siste motoren gikk som fan.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tok jo den da, men måtte liksom få legge til at jeg var fresh ut på der:)

er litt usikker enda om oppsett, det går igrunn på økonomi, hva den strekker til

få høre om oppsette??

hva har du gjort med din??

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hNg

Mr X:

hva oppsett har du på siste motorn din?effekt?

har du forsterka kassa el håpe at den holder?:)

 

Kassa holdt ikke, men det er blitt stjælt den bilen.

 

Oppsett:

Borret til 1,9l

smidde stempler.

portet topp

vanninsprut.

bensintryksregulator.

større bensinpumpe,

to trins justerbart turbotrykk.

sinter clutch.

Herda råder og veid opp på 1000 del grammer.

balansert bund.

turbo trykk på ca 2 bar.

3" annlegg fra turbo.

f1 filter,

husker ikke mere i farten. men den hadde dårlig med veigrep i 3 gir og man fikk den til å slipe i 4gir på tørr asfalt i sing vis man ville ligge breit. men kasa holdt brdre men den motoren men med den med 285 hk

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår