Darkstar Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Noen som har linker til noen artig filmer med Mazda 323 GT-R? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har 26 småklipp i heller laber kvalitet (wmv). Finner desverre ikke igjen klippene på internet, men om noen har en server jeg kan laste opp klippene på, så kan jeg gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Her er noe jeg filma på septembertreffet. Høgreklikk, lagre som Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 ligger en gammel film av gt-ren min på http://www.sprett.net hvor vi var og kjørte i mye snø med den. gå inn på mest populær så finner man den litt nede på siden, den heter GTR deep snow. Eller bare gå under sist nedlastet og søk så skriv gtr Har noen flere filmer men ingen plass og legge dem ut. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Mads` Her er noe jeg filma på septembertreffet. Høgreklikk, lagre som Ble litt skuffa der, når men kjører gt-r på regn røre skal man ligge breit ;) Ver den orginal?? så ikke ut til å gå noe serlig. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Mr.X Ble litt skuffa der, når men kjører gt-r på regn røre skal man ligge breit ;) Ver den orginal?? så ikke ut til å gå noe serlig. Nei den går kjempedårlig..holdt jo en lett trimma impreza gt Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Mads` Nei den går kjempedårlig..holdt jo en lett trimma impreza gt Nu e vel ikke en impresa noe og måle seg med etter min mening. Dro nu lett fra toyota supra og en m3 på lanstrekka med min med gamle motoren på 285hk og 372nm. Men så ikke ut som den gikk noe serlig etter spidometere når det ble filmet. Har du en mail adresse så kan du få film av min før vi trimmet den ordentelig. drar fra 60 til ca 260 men må slakke litt ned for det var noen biler som sperra oss. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 hei.... det er min bil soom er i mads` sin film. den har kun filter å eksos så er ikke mye trimmet, og går dessverre der etter.men dette er noe som ska fikses på til sommern viss jeg fortsatt har bilen. var første gang jeg var på bane det der så kjøringa var der etter, men skal komme sterkere tilbake neste år:) :rolleyes: Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by hNg hei.... det er min bil soom er i mads` sin film. den har kun filter å eksos så er ikke mye trimmet, og går dessverre der etter.men dette er noe som ska fikses på til sommern viss jeg fortsatt har bilen. var første gang jeg var på bane det der så kjøringa var der etter, men skal komme sterkere tilbake neste år:) :rolleyes: Ja så ut som det var kun gjort det med den, men skal ikke kritisere kjøringa, er ikke alle som satser bilen for å ha det gøy. Det med kjøringa var liksom litt fleip da, men hva hat du for noen planer for bilen?? Har ett bra oppsett som virker, kan si den som at æ har prøvd å feila men den siste motoren gikk som fan. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 hehe, jeg tok jo den da, men måtte liksom få legge til at jeg var fresh ut på der:) er litt usikker enda om oppsett, det går igrunn på økonomi, hva den strekker til få høre om oppsette?? hva har du gjort med din?? Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0cyon Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har en film her (28 megs) som noen kompiser av meg laget sist vinter. Siter Optional signature you may use to appear at bottom of your posts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 hehe, lite filming av kjøring, litt mye "dump-show"=) 323gtr er jævli artig på vintern, anbefales:) Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by hNg hehe, lite filming av kjøring, litt mye "dump-show"=) 323gtr er jævli artig på vintern, anbefales:) Ja det får man vist på filmen som ligger på http://www.sprett.net :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Mr X: hva oppsett har du på siste motorn din?effekt? har du forsterka kassa el håpe at den holder?:) Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by hNg Mr X: hva oppsett har du på siste motorn din?effekt? har du forsterka kassa el håpe at den holder?:) Kassa holdt ikke, men det er blitt stjælt den bilen. Oppsett: Borret til 1,9l smidde stempler. portet topp vanninsprut. bensintryksregulator. større bensinpumpe, to trins justerbart turbotrykk. sinter clutch. Herda råder og veid opp på 1000 del grammer. balansert bund. turbo trykk på ca 2 bar. 3" annlegg fra turbo. f1 filter, husker ikke mere i farten. men den hadde dårlig med veigrep i 3 gir og man fikk den til å slipe i 4gir på tørr asfalt i sing vis man ville ligge breit. men kasa holdt brdre men den motoren men med den med 285 hk Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg