Gå til innhold

Ønsker du at Marius og Håkon skal fortsette bilforumet.net? Stem her

Ranger emnet

Marius

Er vi skikket? Ønsker du mere bilforumet.net?  

173 stemmer

1. 1. Er vi skikket? Ønsker du mere bilforumet.net?

• Ja
      161
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Originally posted by pIMp

Bilforumet.net nett må jo fortsette... Men dere kunne vert litt mere lydhøre for kritikk og mere konsekvente.

WORD! Skal mann drive er forum er mann nødt og tåle både kritikk, og folk som er sta som faen og ikke bøyer seg i søvet som Paralell...

Men stort sett er det vell orden og ro her er det ikke?

Jeg er innom hver eneste dag, og er nok blitt litt avhengi..

Til og med droppet et annen forum som jeg hadde masse poster på for dere :)

Syns dere gjør en ganske kurant, på grensen til god jobb jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ladrab

Jeg vil gjerne benytte min første posting her på forumet til å takke Marius & Håkon for det de har gjort for bilinteresserte i Norge, ved å drive Bilforumet.net

........

Vel d var bare mine 5'cent..

Bare ikke la det bli dine siste ord.... :D

Velkommen inn.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon og Marius gjør en kjempejobb, men jeg kan nok si meg litt enig med de som sier moderatorene kunne vært litt mer konsekvente, da tenker jeg bl.a. på GIO tråden.

Til de som kritiserer at tråder blir slettet: Sånn som jeg ser det så har Bilforumet et stort potensiale, men kanskje det burde vært litt mer enn bare et forum, f.eks. sider med tekniske artikler o.l. Da kreves det ressurser, som koster penger. Nå har vel så vidt jeg vet, Håkon og Marius finansiert dette fra egen lomme, men hvis vi snakker om en dedikert server koster det noen tusen i måneden, og da trengs det inntekter, med det besøkstallet som er her _tror_ jeg det kunne vært interresant for annonsører, men jeg er ganske sikker på at det er vanskelig og finne firmaer som vil assosieres med forumet sånn som det har vært, med f.eks. GIO, Roadkill-tråden o.l.

Faktum er at vi på Gardermoen også var litt betenkte, fordi vi ikke var helt sikre på hva Bilforumet egentlig stod for, og om vi ville assosieres med det. Vi har siden hatt en del kontakt med flere av dere, og det blir forhåpentligvis mer kontakt fremover, og da ville være synd hvis noen få skulle ødelegge for hele forumet med sånne ting som f.eks. en del av de filmene som mange er opptatt av.

Phuuh.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius! (og Håkon)

For å forklare hva jeg mener vil jeg gjerne sitere en stor poet ved navn Billy Ocean..."When the going gets tough, the tough get going". Jeg har sett at noen har kommet med mye negativ kritikk til Bilforumet.net i det siste, men størrelsen på forumet tatt i betraktning, så må man nesten bare regne med et par sure epler i kurven. Sett opp tydligere regler, ta et møte dere mods imellom der dere blir enige om hvilke retningslinjer som skal følges, og følg disse konsekvent så tror jeg bilforumet vil blomstre enda mer enn det har gjort hittil. Dere har fått meg hekta, og skal faen ikke gi dere nå...og hvis det er det økonomiske aspektet, så vil jeg foreslå en innsamlingsaksjon på street meets, Gatebil etc hvor pengene går til drift av forumet.

La forumet leve!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere har gjort en KJEMPEjobb gutter og håper dere har ork til å fortsett i mange år fremover!

Det forumet her er til stor hjelp for mange, meg selv inkludert.

Jeg skaffet meg faktisk internett pga bilforumet!!!! har ikke hatt det før nå i des som var, så jeg måtte jevnlig frekventere mine kompisers datamaskiner, noe de sikkert ble litt lei av....

Nå er jeg addicted og bak meg ligger dama mi og er grinete fordi vær gang jeg ligger i senga surfer jeg på bilforumet.......(bærbar) men nå må jeg vel snu meg over og kose litt, hvis ikke blir det vel ikke no å få.... :D

Stå på videre!!!!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Jeg synes dere har gjort en KJEMPEjobb gutter og håper dere har ork til å fortsett i mange år fremover!

Det forumet her er til stor hjelp for mange, meg selv inkludert.

Jeg skaffet meg faktisk internett pga bilforumet!!!! har ikke hatt det før nå i des som var, så jeg måtte jevnlig frekventere mine kompisers datamaskiner, noe de sikkert ble litt lei av....

Nå er jeg addicted og bak meg ligger dama mi og er grinete fordi vær gang jeg ligger i senga surfer jeg på bilforumet.......(bærbar) men nå må jeg vel snu meg over og kose litt, hvis ikke blir det vel ikke no å få.... :D

Stå på videre!!!!

You Go Girl :D

.Net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da ikke legge ned.. da får dere heller sende ei liten regning til meg, om det koster masse for å drive dette..

hehe

supert forum for å få tiden til å gå på skolen, og supert til å spørre andre om råd

keep up the good work :D :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki..... tydligvis så er det ganske klart nå hva vi ønsker å gjøre!

Har en lite nyhet til dere så dere får noe å tenke på ;)

Lørdag 9 august har vi booket Vålerbanen! Hele dagen, hold av den dagen og start og be om fint vær.

Påmeldings side vil snart komme samt mere nyheter om treffet.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at de skal fortsette.

Det er ikke til å unngå at det forekommer sure oppstøt uansett hva en driver med.Og det å drive et forum kan nok til tider være jævlig mht alt pepper en får.En kan ikke tilfredstille alle.

En må også ta imot kritikk, det gjelder alle her inne.Har sett noen som blir sure når de får "dårlig" kritikk på spørsmålene om bilen deres el.l er stilig/tøff etc.

Ikke la dere knekke av "drittunger" med "storikjeften-holdning".

Jeg selv er her inne for å holde meg oppdatert i bilnorge og så var det jo gøy å bli "kjent" med andre likestilte slitere av veiene og eventuelle garasjegolv :-)

Dessuten så bor jeg for tiden på svalbard (les: Middle of Fucking Nowhere) der det som kjent ikke er noe særlig bilmiljø og da trengs det inspirasjon.

Har også fått endel gode tips og kanskje gitt noen også. blah

Fortsett gutter!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Lørdag 9 august har vi booket Vålerbanen! Hele dagen, hold av den dagen og start og be om fint vær.

3 dager før jeg får lappen:mad:

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

JIPPIIIII.

Godt å høre gutta-boys!

Stiller nok opp med slådda, hvis jeg ikke vraker ett-eller-annet på et NSK treff da.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider