Commodore_b_v8 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har noen her en webergasser som passer på 2.0 S? passer det gamle innsuget`? Evt. pris? Siter Opel Commodore 2.8 GS Coupe 1974 Opel Rekord 2.0 S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har en 32/36 weber ifra sierra liggende som passer på opel ja...ikke brukt på lenge så lover ingenting, men du kan godt få kjøpe den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore_b_v8 Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 32/36, blir ikke det litt lite? satt på en sierra? 2.0? Kunne tenke meg en 38/40 Siter Opel Commodore 2.8 GS Coupe 1974 Opel Rekord 2.0 S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hvorfor ikke kjøpe en dobbel 45mm? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Det er ikkeno å skryte av nei,men er det som er vanlig å bruke. Er jo en mye bedre gasser synes jeg enn de originale til opel. Men det er like greit å kjøpe noen dobble 45 f.eks ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg har forresten noen dobble 40 Dellorto som jeg vurderer å selge...har innsug oxo, men jeg tar vare på innsuget hvis det passer på 45mm...noen som vet det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by TMB Hvorfor ikke kjøpe en dobbel 45mm? hvada, stående mener du? for insug til en liggende weber 45 tror jeg ikke akkurat vokser på trær lengre. då får du heller gå får to dobble 40 eller 45. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 kanskje det, men du må lete innenfor de rett miljøene! Bilcross, rally osv... Gå på http://www.resultatservice.com og se, men å finne noe til en vettu pris er vanskelig... Nye innsug koster like mye som en brukt webber.... :( Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore_b_v8 Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hva sitter disse gasserne egentlig på? Siter Opel Commodore 2.8 GS Coupe 1974 Opel Rekord 2.0 S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Disse sitter på en 2.0 CIH nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl K Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Har fulgt med på dette med sierra gassere til opel. Var på høggern i går, og det var ca 20 sierraer der men fant bare en Rekord E... Forgasserne så jo greie ut de, men det var en elektrisk kobling på den 4-5cm bred i framkant av fogasseren. Det var ikke den til automatchoken for den satt bak. Lurer da på dette: er det bare å nappe den av og montere gassern og alt blir bare fint&flott, eller er den elektriske greia noe elektrisk styring av tomgang eller noe slikt? Har hørt det er forskjell på innsuga til Zenith og Varajet forgasserne, dvs at de ikke går om hverandre på et innsug. Hvis det stemmer, hvilket innsug passer den Weber forgasseren på da? Bilen som trenger ny forgasser er en 78 Rekord E med 2,0s og automat. Mvh Jarl K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg