glx-rider Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hei! Skal sette opp en forsterker i bagasjerommet på mondeon min sedan mk1. Ville gjerne ha tips evt. bilder på hvor dere har hentet jord fra?! på forhånd takk.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Du finner jordingspunkt på venstre side av lås til koffertlokk. Husk å skrape vekk lakken som ligger under dette. Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Feste til beltet kan også brukes. Du kan også bruke en av boltene til bakluken, men dette anbefales selvfølgelig ikke pga at bolten kan løsne etterhvert som du åpner og lukker bakluken, og du vil derav få dårlig jording og kan brenne forsterkeren. Men er noen andre punkter der også ja som du kan se etter, alt etter hvor mye jobb du vil gjøre med det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 ok.. får sjekke de ut litt.. har titta litt der allerede og fant to slags "tapper med gjenger" litt vanskelig og forklare egentlig, må nesten sees sjøl.. Ligger hvertfall oppå der det begynner å "bule" ut, bak trekket.. Er ikke sikker på om det går helt ned til karosseriet men får hvertfall strøm ut av det.. Er det noe farlig og prøve seg frem på forskjellige jordingspunkter? hvordan bør jeg evt sjekke dette.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by glx-rider ok.. får sjekke de ut litt.. har titta litt der allerede og fant to slags "tapper med gjenger" litt vanskelig og forklare egentlig, må nesten sees sjøl.. Ligger hvertfall oppå der det begynner å "bule" ut, bak trekket.. Er ikke sikker på om det går helt ned til karosseriet men får hvertfall strøm ut av det.. Er det noe farlig og prøve seg frem på forskjellige jordingspunkter? hvordan bør jeg evt sjekke dette.. Du bør nok se at dette går til karosseriet, og teste om det er bra nok blir fort en dårlig løsning når du brenner forsterkeren fordi du har for lite strøm. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erldani Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jording kan du hente fra chassiet..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by glx-rider Hei! Skal sette opp en forsterker i bagasjerommet på mondeon min sedan mk1. Ville gjerne ha tips evt. bilder på hvor dere har hentet jord fra?! på forhånd takk.. Syns du ærlig talt kunne demontert å sjekket litt først (sitter med inntrykk at du ikke har gjort det). demonter dekselet rundt koffert låsen (takk til Tommeliten for tyvlån av bildet :D ) det som er merket blått På hver av sidene sitter det en skrue (8 eller 10 mm mener jeg) som egner seg godt til å jorde både det ene og det andre i. Har ikke noe problemer med jord på min kicker 700.5 jaffal damndamn Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by ViceGuy Syns du ærlig talt kunne demontert å sjekket litt først (sitter med inntrykk at du ikke har gjort det). Enklere å spørre først vettu:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg