johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 satt på green filter på bilen min i dag.. alle sa at jeg burde sette på det for å få litt gromlyd! (effektannlegg ikke montert! men kommer:)) men jeg hørte ingen forskjell med green filter og med original filter! motoren min er en 1.6L forgasser motor.. den med luftfilter boksen oppå motoren.. skal jeg ta ut original filteret når green monteres? fikk filteret av en kamerat.. så det er brukt. kan det være tett? eller ganske skittent? håper noen har noen tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 er det et kone filter som skal rett på forgasseren? Uansett så må det være rent.. Kjøp deg et slikt rengjøringssett for green filters.. Det sier seg vel selv at du må ta vekk det gamle når du skal installere et nytt;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 det er et kone filter ja.. skal det rett på forgasser'n? tok bare av slangen som kom inne fra skjermen og satt på green filteret der jeg.. har ikke så veldig mye peiling på motor å sånt... men så et bilde av en som hadde gjort det.. samme motor.. han sa han fikk gromm lyd.. men fikk ingen annerledes lyd jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Det du da må gjøre: Siden du har montert filteret før forvarming må du tette forvarminga. Det røret som går ned til eksos manifolden fra luftfilter boksen. Så må du ta ut det gamle filteret. Ellers vil bilen få mindre luft med green filter siden du da har to filtre. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hvordan tetter man dette røret da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 teip eller et lokk. Når motoren er kald suger den luft gjennom det røret. Når den er varm åpner den spjeldet så den suger luft fra filtret ditt. Tror du også må koble av den ene slangen og tette igjen den og. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ok... tusen takk for råd... hvilken slange er det du mener da? sorry mas... har ikke så veldig peil på motor at det gjør no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Den lille tynne som går fra luftfilter boksen og ned midt på røret der du ser en rund plast dings. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ok... tusen takk for alle tips daho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 bare hyggelig Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg har satt det rett på forgasseren og lagt opp et rør fra grill som peker på det slik at det ikke får for varm luft. Fungerer flott, litt bedre lyd og litt bedre "pusting"/respons. Bakdelen er at det blir raskt skittent.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg lurer på hvorfor bilen min ikke går som en 1.8L Har bare byttet til greenfilter, innsats. Og med en gang man kommer til 3000 rpm drar den som faen. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hvordan får man løsnet denne forvarmings slangen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 drar den av Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har prøvd å dra den av! men den så ut til å sitte ganske godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg