VWGolfIIHFS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Kan vel bli litt bedre å dra den av,hvis du løsner slangeklemma først .. Skal ikke være noe kunst å få dette av,men jeg har gjort d samma som deg,men kan ikke med hånda på hjertet si at det blir så mye forskjell på lyden,så lenge du monterer det nede på det røret.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ok... så ingen slange klemme på dette røret jeg... men men... får det nok til etterhvert.. gidder ikke prøve nå.. men takk for tips.. hjelper kanskje litt på lyden å få på effekt annlegg...:D blir litt grommere lyd da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hehe.. Det blir det,har selv 2.5" anlegg,og det bråker nok,for å si det slik. Men,hvis du kunne tenkt deg innsugslyd,så er ikke effektanlegg rette veien å gå akkurat.. Fetere lyd blir det ja,det er sikkert.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ja... men de fleste som setter på konefilter får en sånn "suge lyd" hører at luftfilteret suger skikkelig luft liksom! den er ikke akkurat tilstede hos meg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har ikke troa på kon filter og gromlyd på gasser motor uten at det er mono-jetronic gasser da funker det.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ok... så man får ikke helt den samma låta med vanlig gasser motor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg har ikke det, min lager den lyden motoren yter. Min går faktisk mer enn den bråker. Ta å studer røret litt. Så drar du litt i det, banner høyt (kan hjelpe) bli sur, så sint. Da blir du litt sterkere så drar du som faen. Hvis du ikke får det av da, så kommer du til meg så fikser jeg alt gratis. Siden jeg ikke har en dritt å gjøre (Jæv... internat fa..) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 nei tror ikke det.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hehe... har er erfaring med det der! får jeg ikke til no så blir jeg litt sint å da får jeg det som regel til:D hehe ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Om det er noe jeg ikke får til så må jeg gå vekk i fra bilen å ta meg en røyke pause.. har en tendens til å gripe etter ting for å slå hardt.... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 kjenner igjen den tendensen der å ja! hehe.. får det nok til etterhvert!! men nå er det tid for å trene litt! må jo holde kroppen i form for bilen.. kan jo ikke kjøre rundt i en sidetung golf..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 fikse deg et stivt senkesett da.. så kan du være så feit du bare vil.. :D Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 joa... men må jo ta seg godt ut når man er sammen med dama (golfen) :D:D hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hva heter golfen din da? Min heter pernille. Sa til dama (som nå er eksen) når hu spurte hva jeg drev med: Jeg er i garasjen og roter med Pernille. Hu ble skjokkert de første sekundene men så skjønte hu at det var bilen. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hehe..... den heter malin.. etter exen min som jeg dumpa... angrer som faen:(:( men offtopic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg