daho Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Fint å være singel da. Kom nettopp hjem fra "5min" besøk. Jeg og kamerat med 7 damer. tok 7 timer da. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Visste ikke det fantes så mange damer i drammen jeg jerkoff Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Men så var det et sted i burud Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Har du fått det til? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 hvis du skal ha "suge" lyd på en gasser motor, så anbefaler jeg deg og fjerne original filteret (kun filteret) la "coveret" være! og kapp den rett før "spjeldet" til varmlufta og sett på filteret der, i en gasser, så vil du få 90% BÅÅÅÅP lyd, og ikke sugelyd (erfaring) Kjørte med green på gassermotoren min før, nå har jeg ny bil, med monojet injection, den lager "sugelyd" noe ala GTI med herpa box =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg har ikke conefilter. Men innsats med en meget modifisert luftfilter boks. Tok opp lyden med mobil. Virker i real player. http://www.home.no/daho/Motor%201.amr Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 lurte på om noen kunne lagt ut bilde av hvordan de hadde gjort det. Hadde vært supert! :D Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ehhm... kan gjøre det etterpå. Bytta boks da, men den er lignende. Den jeg tar bilde av lager grom lyd Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg