RoBeRt0 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har sett litt på denne bilen , noen som kjenner noe til den , står at den ikke er regga etter motorskifte sånn jeg forstår det , vist jeg da kjøper den , er det 100 % sikkert at jeg får den regga ? og hva vil kostnader komme på til sammen ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=597350 kanskje noen her på forumet som eier den ? :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 kommer litt an på hva du trenger å bytte for å få den godkjent,,, hvis den var gti før ombygging trenger du mest sansynlig bare større bremser foran (280mm) samt 22mm bremsesylinder koster ikke alverden dette, noen tusenlapper, samt litt tid hos biltilsynet Viktigere er det om G-ladern er i god stand, er den ikke det kan det koste deg 10 laken kjapt! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 oki takker for råd , kom gjerne med flere innspill forslag osv :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Første du burde gjøre er jo å ringe eieren, som det står i annonsen kan han forklare mer over telefon. SÅ kan du jo alltids få med i en evnt. salgs kontrakt, at alle beløp bilen på kostes på før registrering, skal betales av tidligere eier!! Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ring han, ja.. be han også sende deg bedre bilder, det var rimelig dårlig det som var der.. ikke at det nødvendigvis har noe å si, men kanskje :p Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg