Gå til innhold

Photoshop-request, 2003 Impreza STI

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er litt usikker på om jeg skal beholde bilen min hvit, eller om jeg skal lakkere den svart. Grunnen til det er at jeg så denne bilen, men denne har frontspoiler, sideskjørt og hekkskjørt. Derfor lurer jeg på om jeg heller skal kjøpe dette bodykittet og beholde den hvit, eller lakkere den svart. En enkel måte å finne ut det på, er å photoshoppe denne bilen hvit, og se om den fortsatt er like fet. Så alle photoshop-genier, her har dere en jobb :)

sti_eric.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VWGolfIIHFS

Ja,som om fargen skulla ha noe å si :D

Sier det igjen jeg: Jævlig feit bil du har!

Hakke vurdert hvit med svart perlemor eller noe i den duren da?

Jeg får se hva jeg finner på, hele bilen skal jo lakkeres, og fattern var billakkerer i mange år. Muligens lar jeg han få utfolde seg litt med lakksprøyten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop-request, 2003 Impreza STI

Hei,

Jeg er litt usikker på om jeg skal beholde bilen min hvit, eller om jeg skal lakkere den svart. Grunnen til det er at jeg så denne bilen, men denne har frontspoiler, sideskjørt og hekkskjørt. Derfor lurer jeg på om jeg heller skal kjøpe dette bodykittet og beholde den hvit, eller lakkere den svart. En enkel måte å finne ut det på, er å photoshoppe denne bilen hvit, og se om den fortsatt er like fet. Så alle photoshop-genier, her har dere en jobb

Han ville ha den hvit;)

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i den første posten så er jeg usikker på om jeg skal BEHOLDE bilen min hvit, med andre ord er den hvit nå. Bilen min er altså den hvite på bildet over. Den sorte er en bil fra USA, og er IKKE min.

Takk for photoshopen forresten, jeg har bestemt meg for å beholde den hvit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider