Gå til innhold

Photoshop-request, 2003 Impreza STI

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Si at du skal kjøre sånn Japse Gate-stuk med Carbon panser og litt gromme hjul etc :) Please! Rå som hvit!

Råe hjul har den jo, Volk\Rays CE28 er jo noe av det kuleste du får i mine øyne. Carbon panser er litt oppbrukt, "alle" har det jo snart.

Jeg fant et gromt bodykit som jeg vurderer å bestille, siden bilen må lakkeres alikevel er det jo ikke så dumt :)

003-023.jpeg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Trond:

Denne fargen er fet på Impreza:

22.jpg

finner mer her: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=964047

Faen da, jeg som akkurat bestemte meg for å lakkere den hvit, så kommer du å gjør alt vanskelig for meg! :D

Synes ikke bodykitet gjorde seg i den fargen der, bortsett fra det var den veldig fet!

Jaja, jeg har fortsatt en måneds tid å bestemme meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Råe hjul har den jo, Volk\Rays CE28 er jo noe av det kuleste du får i mine øyne. Carbon panser er litt oppbrukt, "alle" har det jo snart.

Jeg fant et gromt bodykit som jeg vurderer å bestille, siden bilen må lakkeres alikevel er det jo ikke så dumt :)

003-023.jpeg

Det var stilig, forrutenom den 'stilken' mitt i grillen.. Men, den er jo bare å kappe av...

Den var feit den mørkegrå :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trond: godkjent boblemotor det der da ;) ;)

Om du skal endre farge på en bil, så blir det helt feil å gjøre det uten å lakkere motorrom og innside på dører/bagasje synes jeg.. Da er det bedre at du beholder hvitfargen, og heller satser på en eventuell detalj lakkering eller noe..

Blir på en måte å ødelegge helhets inntrykket om du dropper å lakke innside... Ser halvgjort og slarkete ut..

Skal registreres?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

trond: godkjent boblemotor det der da ;) ;)

Om du skal endre farge på en bil, så blir det helt feil å gjøre det uten å lakkere motorrom og innside på dører/bagasje synes jeg.. Da er det bedre at du beholder hvitfargen, og heller satser på en eventuell detalj lakkering eller noe..

Blir på en måte å ødelegge helhets inntrykket om du dropper å lakke innside... Ser halvgjort og slarkete ut..

Skal registreres?

Takk for det Ola :)

Hvis jeg skulle lakkert den hadde den såklart blit lakkert over alt, noe annet hadde vært uaktuelt på en så ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Takk for det Ola :)

Hvis jeg skulle lakkert den hadde den såklart blit lakkert over alt, noe annet hadde vært uaktuelt på en så ny bil :)

Da stemmer jeg for å beholde den hvit, eller gå for en spektakulær farge.. ikke rosa (hehe) men tenke i nye baner slik asim har gjort.. Sort ble kjedelig synes jeg.. Men det er jo min mening..! Sort ser ut som lancer evo..

To farget er jo i skuddet? ;)

Personlig, hadde jeg nok beholdt den hvit.. :) Å felgene er über fete :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider