Hans Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hvor kjøper man detta..? Er de noe bra de som selges på bilxtra? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg kjøpte Simons fra TorshovBilrekvisita. Istedenfor å kjøpe simons bakpotta, kjøpte jeg en slik en med 4" ut (ja det ser harry ut). Det blir fin lyd, men litt lavt. Hvis du kjøper samme som min, bortsett fra at du driter i den ene potta (er to stk+bakpotte) og setter på et 2,5" rør istedet, tror jeg det blir bra. (jeg skal fjerne min ene) Er du ute etter vill lyd, som skremmer vannet av nabokatta, så kjøper du noen 2,5" rør, litt klemmer, overganger og slikt, så du får et strakt rør hele veien. Det bråker :D -Krissa. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har en bil som bråker mer enn nok... ;) Skal bare ha litt mer lyd i sierran, og jeg må bytte ut exosen allikevel.. Men takk for tips! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Bruk et rør isteden for den bakre potta, da får du akurat nok lyd, med original anlegget vel og merke. Hadde det på begge mine. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Jeg byttet kun ut bakpotta med ei 4" potte fra Torshov Bilrek og til 2,5" overgang fra midtre demperen. Ble akkurat nok lyd. En kompis av meg hadde ett 2,5" simons anlegg u/ katalysator og satte på ei 4" potte av samme type og det ble mye lyd, kanskje litt mye til tider.(dette var på doch-motorer). Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg