Gå til innhold

325i E30 som førstebil?

Ranger emnet

CalibraT

Anbefalte innlegg

Halla. e30 kan være lit nærvøs på vinterføre, men det vender du deg sikkert til;) Vis du kjøre økonomisk så bruker ikke 325n så mye bensin, 0.8ca. på mila. 316 gasser bruker mer:D

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefales på det varmeste. Jeg har hatt den i 3 år nå. Kjøpte meg 325 cab som førstebil og skal nå kvitte meg med den.. Så løp og kjøp(min)!! :)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirke pirke; det heter ikke coupe når det er E30. Da er det 2 eller 4 dørs, evnt cab og touring.

E30 er genial det som første bil. Det var grunnlaget til at eg er blitt BMW gutt. Var ikke det merket eg var opptatt av når eg fikk lappen, men det skjedde nå sånn at eg kjøpte meg en 84 318i, og dermed var forelskelsen ett faktum. 325 er kanskje ikkje det beste valget når du er fersk med lappen og det er den mørke delen av året. Nå vet eg ingenting om dine kjøreferdigheter eller holdninger, men det er fort gjort å være litt vel modg når man har maskin til det og det kan fort straffe seg.

En E30 med mindre maskin er ett fullgodt alternativ, og kanskje en del billigere både i drift (deler, forsikring osv).... Men det er eg ikke rette mannen å legge meg opp i. Jår kjåise.

E30 er ikke noe dårlig vinterbil heller. Eg begynte mine glansdager i RWD og har siden hatt 4 RWD (les; BMW'er) og to FWD, og eg liker bedre RWD i de fleste situasjoner, og når det er glatt. Men man må jo selvfølgelig tilpasse kjørestilen deretter.

Gjør som du vil, men hvis du kjøperr deg en 325 E30; behandle den pent, ellers må vi sette en torpedo på deg :cool:

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CalibraT

Og hvor mye skal du ha for den da? Hadde nok heller tenkt på en coupe, ikke cab :op

hbo. 50000.- det er svinbillig da.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider