Wheelman Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Kanskje ikke akkurat noen fryd for øyet, men den går greit nok. Bilen på bildene , Orca R113, har 650 hester og skal toppe 360 km/t, mens verstingen, Orca SC7, er i besittelse av 850 hk, og gjør 0-300 på 12 sekunder... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Celeborn ...mens verstingen, Orca SC7, er i besittelse av 850 hk, og gjør 0-300 på 12 sekunder... Mal meg gul og selg meg som en thailandsk hore til jul: Blir ikke denne prestasjonen den raskeste hittil? Sikker på at det ikke skulle stått 0-200 på sek? Hmm.. Formel 1 prestasjoner det her :eek: Sammarbeid med MTM dette her? Tenker på det ene klistremerket... Syns Edonis er styggere enn denne bilen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Her så den bedre ut :) STEALTH POWAH! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 designet var så sært at det ble fint :D og prestasjonene var ikke så dum de heller :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Satan, dette ser jo ut som et realt råskinn, og jeg må si at jeg faktisk falt for det kantete og røffe designet... Det bærer jo tydelig preg at bilen skal være et jævla beist.... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Mal meg gul og selg meg som en thailandsk hore til jul lol Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Her så den bedre ut :) beklager men ikke engang en motefotograf og alle de som Airbrusher motebilder kan klare å få den til å se bra ut .. bedre? ja .. bra? aldri i faens helvete Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Syns det der var noe av det råeste jeg har sett Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by Kebab gud beklager men ikke engang en motefotograf og alle de som Airbrusher motebilder kan klare å få den til å se bra ut .. bedre? ja .. bra? aldri i faens helvete Trangsynt du er a... VELDIG godt å se at noen tørr å satse med en så breial design som denne produsenten. Faktisk passer "form og funksjon" uttrykket her inn i jævelskapen bra :D (BEIST estetisk og under panseret). Er sånne biler som inspirerer andre til å tenke annerledes, cred's. Ingen photoshopp'ere som kunne tenkt seg å eksperimentere med andre farger? Svart hadde kledd den, that's a fuc*ing bulletproof theory! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Orca SC7, er i besittelse av 850 hk, og gjør 0-300 på 12 sekunder... Kanskje F1 prestasjoner er reelt på denne? er jo ikke langt unna F1 krefter SC7 iallefall og er vekta like liten som den ser ut til er dette en rakett på 4 hjul :D (eller for oss normale dødelige så er den vel regnet som raskeste måten å komme fra himmel til helvete på uansett så ) Og hva designet angår .... skal du ha stil, komfort og bra med power i samme pakke kjører du porsche, Ferrari og lign. drømmebiler av nyere type.. Skal du ha kompromissløs, brutal og sinnsykt aggressiv bil (og samtidig mest sannsynligvis er enearvingen til Bill Gates) så kjører du denne. hallo... 850hk originalt... jeg mener... dette må være SYREHUET i mekanisk utgave! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg