Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har akkurat kjøpt seg en s13 og det fulgte med en turbotimer. Han kjørte ned til en annen kompis av meg med bilen, tok nøkkelen ut av tenningen og ga nøkkelen til han andre kompisen, motoren gikk fortsatt da pga timeren. Etter noen sekunder slå motoren seg av og kompisen min ler siden han trodde det var noe gale med bilen. Mens han sto med nøklene i hånden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

13:31 < [Vilhelm]> Ullie, jeg har 240tic selv, bremsa ganske hardt ned fra 180-0 og fy faen det var ikke en dritt igjen av bremsene mine

13:34 < [Vilhelm]> får bruke like mye penger i mods som eventuelt du bruker, så blir du parkert :D

13:34 < Mats`ern> [Vilhelm]: kjøp deg ny girkasse da.. så vi slipper race til max 160 .. *rulle rundt på gulvet og le*

13:34 < [Vilhelm]> hadde 190 som max

13:34 < [Vilhelm]> ;)

13:34 < [Vilhelm]> bare viste det ikke

13:34 < [Vilhelm]> :P

13:35 < Mats`ern> oh

13:35 < maxgets> fant du ett gir til her en dag da eller?

13:35 < [Vilhelm]> nei, fiksa turtellern

13:37 < [Vilhelm]> HAR det på film

13:37 < [Vilhelm]> var helt likt hele veien

13:37 < [Vilhelm]> og da hadde jeg stapp full bil :D

13:40 < [Vilhelm]> har en venn som tar 130 i benken

Det er det verste jeg noensinne har lest, hvem jævla retard er villhelm???

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Men nå finnes det mindre dieselturboer og da!

LES posten min igjen, og du vil se at jeg ikke snakker om lastebilturboer der, men dieselturboer generellt!

Klart om du setter over en turbo fra en 7liters Scania på en 2liters bensinbørse, så vil det ta vinter, vår og 17000rpm før den spooler opp.. Det er jo helt logisk...

Jeg trenger ikke noe opplæring av helt generelle ting vedr. turbo... Har eid og trimma turbobil så lenge at jeg veit godt åssen ting funker ;)

Fleste nyere lastebiler har håndbrekk på 2 aksler, og nyere scania har ikke 7 liter, men 8 eller 9 liter, kun gamle fra 77 og eldre som er 7 liter, og de fleste uten turbo

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste nyere lastebiler har håndbrekk på 2 aksler, og nyere scania har ikke 7 liter, men 8 eller 9 liter, kun gamle fra 77 og eldre som er 7 liter, og de fleste uten turbo

8-9 liter ? på de fleste nyere scania? du må vel dra til med noen liter til... hehe

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-9 liter ? på de fleste nyere scania? du må vel dra til med noen liter til... hehe

Har 80-82 med 8 liter, er vel fra 79mod til 1986. I 1987 kom vel 92, som gikk over til 93 i 1989, disse med 9 liter, så varte vel 93 til 94 kom i 1994-95, som og er 9 liter. Er jo de minste motoralternativet Scania har, mot Volvo,MB,Man ol. som har nedi 4 liter tror jeg.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 80-82 med 8 liter, er vel fra 79mod til 1986. I 1987 kom vel 92, som gikk over til 93 i 1989, disse med 9 liter, så varte vel 93 til 94 kom i 1994-95, som og er 9 liter. Er jo de minste motoralternativet Scania har, mot Volvo,MB,Man ol. som har nedi 4 liter tror jeg.

Okay, du snakket om de minste motorene ja, sorry. Trodde du var på de største jeg... da snakker vi jo 12L ++

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal noe til å slå en i klassen min.. han har en polo som har vert i sverige hos dahlbeck for å få styling.. og når den kom igjen var det ikke gjort en dritt..

samme fyren har hatt en camelon lakket mustang 69..

han har også hatt en mitsubishi galant med over 800hk og sist men ikke minst.. nå har han faktisk en 240 (sett den selv) men faren hans var så flau at han kjøpte en helt ny mercedes slk til han...

alt untatt 240`en er biler som vi bare har hørt om.. aldri sett..

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va en so trur han ha peiling so hadde kjøpt en sleten carina, der de sto 2.0i ettelleranna på kofferten, men då en anna såg på motoren såg han at de va en forgassarmotor :D

same fyren spurde en eg gjekk i klasse me korleis han kunne bygge om motoren frå 16v te 24v:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, en gammal kollega av meg hadde vært en tur i Tyskland å lånt en Ferrari F40 i noen dager med en kamerat - Greit det kan jeg tro på uten å tenke så mye mer på det!

Men, da han fortalte at dem hadde vært oppe i 440km/t da ble jeg mildt sagt ganske overraska. det er rett å slett :respect

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell hive inn et lite sitat ifra da jeg sto å skrudde på bilen.

Nabogutten på 8-9 år kom syklende og sport hvor mange hester jeg hadde, så jeg tenkte jeg skulle holde litt leven med han, så jeg sa det var rundt 2000 hk i min passat 1,8l!! (orginal 90hk)

Gutten ble stille og tenkte seg om før han sa:

DU MÅ TRIMME HJERNEN DIN DU!

Holdt på å flire meg ihjel der j sto! Ler den dag idag av hendelsen!

Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider