Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

Det er bare slik det er. Starteren har ikke nokk omdreininger til å lage nokk luft til at den skal klare å fyre. En kar på landet jeg har kjennskap til hadde en manta med no lastbil turbo saker. den fikk han aldri start på med mindre han fikk dratt den i gang. Tomgangen hans jobba da på nærmere 1500rpm. og når det først gikk så gikk det fælt.

Og ikke snakk om morra mi ditt fitte tryne. Jeg er ikke ola nordmann som som svelger hva som helst!

BiatCh!!

Det sier jo mye om kunskapen din om bil :D

Har du hørt om noen biler som har turbotrykk under 1500rpm??

En starter klarer vel aldri å dra motoren over 1000rpm.

Om det er en liten eller en stor turbo har jo ingen ting å si på om bilen starter, har til å med sett biler som starter uten turbo :D :D :D

Å du er ikke ola normann som svelger hva som helst,men venter at alle andre skal gjøre det??

Skal man beskrive deg så må det bli selv god uten talent,muskler og kunskap.

Å hadda æ vært mor du hadde æ levd i en evig skam.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MR.156

Sykeste jeg har hørt er vel fra et scooter eier som går i klassen min.

Han er bare 14 år men han har en ny skidoo mxz 600 eller noe sånt.

Han sa "I går testa æ 0-100 på scootern,den gjorde det på 1,5 sek"

Den er jo original!!!Også spurte æ han hva toppfarta var,så svarte han "230 km/t",i autofil så testa de 800ern så sa de at toppfarta var 170 km/t,så kan ikke versjonen med mindre motor klare 60 km/t.

Jeg fikk også høre en gang at "Vår peugeot 405 er fetere,raskere,tøffere og bedre kjøreegenskaper enn deres nye Alfa Romeo" Hahaha.....måtte begynne å le!Det er en gammel 1990 modell not en nye 2004 modell,det er en bensin utgave med rundt 70-80 hk mot 120 hk!

Sikker på at han fjortissen ikke stabla tallene litt feil at det skulle være 0-100 på 5,1sek ;)

Mxz klarer ca etter spidomerter 170-180km/t på kanonbra føre. vet om frare som har hatt over 200km/t etter spidometere da på mxz800.

Men du skal aldri si aldri med gamle biler mot noe kommer jo litt ann på hvordan utgave det er av 405, er det en sri med 115hk mot dokkesr 120 så kommer det jo litt ann på vekten på bilene, og gamle biler er jo lettere. (å 405 ruster jo som fan så du kan vel trekke av noen kg i året der( :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slik det er. Starteren har ikke nokk omdreininger til å lage nokk luft til at den skal klare å fyre.

Trikset her er å installere chip til starteren, slik at den klarer å opparbeide nok kraft til å ladde turboen, eventuelt montere metalspon insprut rett på jordinga til laderen:rolleyes:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slik det er. Starteren har ikke nokk omdreininger til å lage nokk luft til at den skal klare å fyre. En kar på landet jeg har kjennskap til hadde en manta med no lastbil turbo saker. den fikk han aldri start på med mindre han fikk dratt den i gang. Tomgangen hans jobba da på nærmere 1500rpm. og når det først gikk så gikk det fælt.

Og hvordan kom du fram til at det var turboens feil..?

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.... Det skal vel funke. du vil bare få turbolagg opptil 1min men det er greit væ?..

Desutten... Du kunne glemt å starte bilen.. Da må du såfall dytte den i gang i 3giret for å få nokk trykk på motoren til å starte.....

Ikke glem nå at en diesel turbo krever litt mere luft enn bensin turbo da:)

<---det må være noe av det dummeste jeg har hørt..

har hørt mye mer morro som feks den gangen jeg overhørte en dude på bussen som gikk mekken som skulle borre opp 1.3l fiesta motor til en 2.6l og han hadde jo også en eksos potte med turbo på da.bare et av få gullkorn denne vellinformerte karen klarte og presse frem.fy faen..man skal høre mye rart:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet trenger faktisk folk som Tape-R :)

Det er viktig å diskutere litt.. selv om jeg kansje også har irritert meg over han noen ganger så har jeg også hatt mye morro med å lese en deeel av postene hans :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida neida mr verdens sterkest! dytt en bil i gang i 1 giret du smartæs. du har vel krefter nokk til å dr i gang en semi trailer å du?.... eller er du ikke sterk nokk ? væ? svekling

http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=d

ta en titt her da smartæss..les litt og se hva slags turbo han har..tror ikke den bilen ikke går på tomgang..:confused:

tror kanskje den kanskje går litt støgg fælt også :confused:

men det er vel kanskje bare meg som er dum og ikke forstår noe.og ikke er som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

ta en titt her da smartæss..les litt og se hva slags turbo han har..tror ikke den bilen ikke går på tomgang..:confused:

men det er vel kanskje bare meg som er dum og ikke forstår noe.og ikke er som deg

Men han har jo kompressor som ladde 0,8 på tomgang da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<---det må være noe av det dummeste jeg har hørt..

har hørt mye mer morro som feks den gangen jeg overhørte en dude på bussen som gikk mekken som skulle borre opp 1.3l fiesta motor til en 2.6l og han hadde jo også en eksos potte med turbo på da.bare et av få gullkorn denne vellinformerte karen klarte og presse frem.fy faen..man skal høre mye rart:D :D

Det med og borre opp den fiestaen er bare tull, men du får faktisk turbo til og ha på bakpotta, en billig løsning det, noe de har utviklet borte i statene. "over there" greier de alt=)

Er selfø ikke mye trykket de greier og få ut av det, men men....

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har er jo ikke dermed segt at han trenger den for å få bilen til å gå på tomgang..han bruker den til "sparke" igang turboen og slippe turbo lag..eller noe i den duren

Har ikke sagt det heller da, synes bare det var ett dårlig eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 450hk

Han har jo ikke snakka stygt om morra di!

Er det rart folk hisser seg opp pga deg?

Alle innleggene dine er bare DRITT!

DU skulle vært bænna fra forumet 4 ever!

Huff... Er så enig at jeg ikke har ord for det. Er det rart vi har raister i dette landet når man leser enkelte av postene hans?

MacSi: Forumet trenger faktisk folk som Tape-R.

Helt feil, forumet trenger definitivt ikke slike som han. Sett poster her som har blitt stengt for mye mindre enn de than driver å lirer ut av seg.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Garret GT40 lastbilsturbo"

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider