Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr.Escort
Originally posted by TP Racing

Et par kompiser av meg gikk i klasse med en dude som hadde steilet med en semitrailer.. MED henger. :rolleyes:

 

ettersom jeg har skjønt og den erfaringa jeg har så er semitrailer en henger og IKKE et motorisert kjøretøy!! du MÅ ha en trekkvogn for å trekke en semitrailer..så steile med en semitrailer med henger.....den var ny...men litt artig da...

 

Du har delvis rett, fordi Semi betyr halv, og sier oss dermed at vi snakker om en halv trailer.. Det er en trekkvogn uten påbygg, med en svingskive som en fester en henger på, av typen svanehals f,eks..

 

Hilsen BTi som kjeder seg:rolleyes:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

eller fra ein anna ein "bytter til ein anna dekk dimensjon og bilen går raskare"

 

Og det hadde han helt rett i..;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem var det som sa det der da? :D

 

en venn av meg påstod på det dypeste at Cab. var et bilmerke... så nå, noen år senere, påstår han faen meg at det var jeg som sa det :nono:

 

 

Originally posted by proto

Moped løyn:

"fylte på startgass på min TS 50 her en dag, hadde 160 km/t i førstegiret og det var så vidt jeg gidde gass."

 

Bil:

"Jeg har 278 hk i en golf 2 gti 16v som står i garasjen, eneste jeg gjorde var effektanlegg og åpent luftfilter"

Vegard RF

 

Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/

[o] 1993 Mazda 323 GT-R

[X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jallis

O.T

dessuten; jeg fatter ikke hva dere har imot rdl? greit han sier masse dritt, men det er jo opp til hver enkelt hvor seriøst man skal ta det.

 

Greit nok det, men det er ikke særli kjekt med slike som etter min mening rett og slett skaper dårli stemning.

Såg også at jeg fikk littegranne kritikk, og du sa bare din mening om min post, og jeg sa bare min generelle mening om rdl sin poster. Jeg går f.eks ikke rundt og kaller folk her på forumet for fittetryne.

Er noe av det mest barnslige jeg har hørt her inne. Prøver å holde en god tone med alle her inne.

 

Anyway. Har tatt litt av dette. Tråden var jo om største løgnen, og det ser jo ut som om det er noen som har gått fem på, og ikke tørr innrømme det:)

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen gullkorn fra en viss person (...og hans kompis) med sølv/bronse farget MB 190 EVO replika 1984 modell med 2L forgassermotor.

 

 

- "Vi skal bygge cosworth motor i den med trippel twinturbo, NOS og nitro...bare vent!"

 

Ved spørsmål om hva han hadde gjort med den svarte han følgende:

 

- "Jeg vet ikke helt hva som er gjort med den, har 8 mekanikere som gjør alt for meg. Den er hvertfall chippa og har ca 270 hk"

 

Kikket under panseret på den og fikk øye på et flatklemt ventilasjonsrør av typen man bruker på vifta over komfyren. Teipet fast til innsuget med papirteip:

 

- "Det er en kompis som har gjort det, han jobber på Maxbo og har skikkelig peil..."

 

Han hadde først en 1994 Mondeo, som han senere byttet i 190'n og ga penger i mellom. Da han etter noen måneder ennå ikke hadde betalt mellomlegget kom forrige eier hjem til han og hentet 190'n igjen...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

 

eller fra ein anna ein "bytter til ein anna dekk dimensjon og bilen går raskare" [/b]

 

 

Er jo helt sant at bilen går fortere ved bytte av dekkdim. da, på SPEEDOMETERET:D :D :D

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i sommer kjørte jeg bak en kamerat av faddern, da han så at det var meg gassa han litt på, hadde sikkert lyst til å leke:D

Han kjørte da en Toyota Camry, jeg lå bak ham 3-400m før vi kom til en sving der han bremset mye ned for å klare svingen, jeg tok svingen med litt høyere fart og kjørte forbi ham rett etter svingen, da jeg hadde kjørt forbi svingte jeg ganske brått tilbake på høyresiden av veien og gasset videre. Et par dager senere var han på besøk hos faddern da jeg kom innom, etter litt prat sa han at jeg var heldig som ikke tippet/rullet bilen den dagen, han hadde sett at den ene bakhjulet løftet seg litt fra bakken når jeg kjørte i svingen og da jeg svingte inn foran ham. Jeg forklarte ham da at dette er helt vanlig på Golfene ved "litt" aktiv kjøring, da kom han med Gullkornet:

 

"Men, hvis du skal ta svinger i stor fart bør du heve bilen igjen fordi det da er lettere å svinge, bilen vil fordelene kreftene i svingen bedre. Når bilen blir lavere vil den tippe fortere" :rolleyes:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døh. Nå har jo ikke jeg NOEN gang påstått at jeg kan noe om motor eller turbo teknikk. det jeg forteller her er bare hva jeg har sett og blitt fortalt jeg. For den saks skyld kunne dusten hatt så lite komp i motoren at han må dra i gang dritern for å få fyra den hvem vet.

 

 

MEN! det som derimot er jævli gullkorn er jo når 5 mann som er XPERTER på et og samma område kommer med 5 helt forsjellige svar da... det er derimot imponerende...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på kveldens Autofil (om BMW Isetta):

JEL: "Så dette er en EKTE BMW?"

Den selværklærte entusiasten: "Jepp!"

 

Det eneste "ekte" BMW på BMW Isetta var den BMW-konstruerte 0,3-litersmotoren. Gjennom hele produksjonstiden betalte BMW lisens for hver eneste produserte Isetta til italienske Iso (som senere laget bl.a legenden Iso Grifo). For 3-hjulingen Iso Isetta er originalen.

 

iso-isetta00.jpg

Iso Isetta, originalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

døh. Nå har jo ikke jeg NOEN gang påstått at jeg kan noe om motor eller turbo teknikk. det jeg forteller her er bare hva jeg har sett og blitt fortalt jeg. For den saks skyld kunne dusten hatt så lite komp i motoren at han må dra i gang dritern for å få fyra den hvem vet.

 

 

MEN! det som derimot er jævli gullkorn er jo når 5 mann som er XPERTER på et og samma område kommer med 5 helt forsjellige svar da... det er derimot imponerende...

 

 

bsmeter.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår