Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er et par lokale figurer med kreativ fantasi her som jeg må nevne! Dem sier mye rart... skal ikke nevne navn, men tar for meg to her:

En fyr med 1990 modell camry 2.5 V6'er...

skikkelig shabby, rust og bulker alle veier! bilen har 156hk-160hk ellerno orginalt...

bilen er nesten så orginal som en får den! hadde bytta topppakning rett etter at han kjøpte bilen, først sa han 190 hester,

så 200, før det til slutt endte på 220 hester, som er hans offisielle tall.. påsto at han hadde benket den og papirer på det...

disse har han til dagen enda ikke klart å framvise, selv etter å ha lovet flere ganger..e36'en min med gamle motoren på

113hk klarte han ikke å kjøre fra en gang... at han har en alu vinge på størrelse med et hus bakpå hjelper ikke veldig mye på heller,

type flere etg på:P videre får man 60 hester ved å bytte til effektanlegg..neste tingen han skal gjøre med bilen vettu! og

30 hester av kn filter...samt 40-50 hk til med chip! holder på sånn med damens honda og... At han har spillt for mye bilspill på ps2en sin er ingen hemmelighet..alle ler av personen, men han er for trang i nøtten til å skjønne det selv! knock

Og så har vi han andre da! akkurat fått lappen! ute og kjørte morens nye peugeot, type liten konebil!

Han hadde visst funnet en hemmelig knapp som foreldrene ikke visste om...under rattet...den gav han nemmelig FIRE HUNDRE hester !!

Fyren kjøpte seg nylig en lancer, fra ca 1990-1991 ellerno...hadde bytta motor i den sa han en dag han dukka opp på den lokale råneplassen,

selv om motoren så helt lik ut så var den en sånn EFI motor som hadde 260hk orginalt! og så hadde han gjort noe pling her og litt plong der,

så nå hadde han ca 350hk! sa han hadde knust en kompis av meg som kjører m5 (e34)...m5'en hadde ikke sjans en gang..

Eneste han hadde gjort var å trashe eksosanlegget sånn at det ble noe helvetes mye lyd! skulle kappkjøre med meg og greier, men jeg sa at det måtte bli en annen gang,

når jeg hadde fått nedi en 5 liter jeg hadde liggende...sånn at det skulle bli fair play....greit sa han og kjørte...kom meg knapt tilbake til bilen min før jeg knakk sammen :P tulling... lo hele veien hjem :D slet jo å holde følge med en kompis som kjører opel type 115hk...

Er ørten og hundre av disse folka her, store i kjeften er dem, posere og wannabes hele gjengen! snakker du lenge nok med dem så har alle sammen enten en eller annen supra, 911 osv hjemme, egentlig en skyline motor i sin 20 år gamle nissan DIESEL rustholk, mclaren Formel 1-bil (!) hjemme i garasjen og lydløs turbo som bare ikke jeg hører (eller merker noe til) !! :lol

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg har hørt er en dust her jeg bor som hadde vært med på firhjuling kjøring i spania med fettern sin å at dem blei jaga av polti biler å at de blei skyti på med maskingevær osv. Det er noe av det mest domme å usakelige jeg har hørt noen gang. Også rett etter at 2fast 2furious hadde kommet så hadde fettern hans en skyline r34 gtr som han skulle få når han fikk lappen. Og bilen han han hadde hjemme med 400hk, åssen bil han sa husker jeg ikke. Men hjemme hos han har det aldri vært no bil.

Call me Primo, NOT rsport-raggare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også høre en gang at "Vår peugeot 405 er fetere,raskere,tøffere og bedre kjøreegenskaper enn deres nye Alfa Romeo" Hahaha.....måtte begynne å le!Det er en gammel 1990 modell not en nye 2004 modell,det er en bensin utgave med rundt 70-80 hk mot 120 hk!

Bare for å være litt vanskelig...

405Mi16 før 1990 har jo da 160hk.. men 1990mod har vel bare 148hk.. happyhappy

Og 405T16 har 200hk.. men er ganske sjelden.. yodude

Men tror nok ikke den fliser en hissig alfa i svingene for det... :P

Men fra spøk til alvor er vel ingen 405 fra 1990 levert med mindre enn 115 gamp ca? Er vel noen litt eldre med mindre men de har jeg ikke sett selv.. :P

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par lokale figurer med kreativ fantasi her som jeg må nevne! Dem sier mye rart... skal ikke nevne navn, men tar for meg to her:

En fyr med 1990 modell camry 2.5 V6'er...

skikkelig shabby, rust og bulker alle veier! bilen har 156hk-160hk ellerno orginalt...

Er bilen grå (sølvgrå) med en svart vinge? Ser denne bilen rimelig ofte, jobber i Os og bor i Arna.. Får halvveis sjokk hver gang :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen grå (sølvgrå) med en svart vinge? Ser denne bilen rimelig ofte, jobber i Os og bor i Arna.. Får halvveis sjokk hver gang :P

den kan lett se sølvgrå ut! men om en ser nærmere så har den en anelse brunt/gull greier blandet i...svart alu vinge! står toyota sportsbil klubb ellerno i frontruta! (liten fyr med briller som kjører)!

ganske vanskelig å ikke reagere når den kommer kjørende..

flere enn jeg som finner hele greia lettere sjokkerende altså? hehe..

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste løgnen jeg kan huske var en som kommenterte bilen min,kom med den beste "den bilen er jo ikke spesiell,sett kjempe mange sånne i østfold"...Jeg veit om fire i østfold,1 går daglig i drift,1 når det er knusk tørt og sommer og 1 i en garasje..

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste løgnen jeg kan huske var en som kommenterte bilen min,kom med den beste "den bilen er jo ikke spesiell,sett kjempe mange sånne i østfold"...Jeg veit om fire i østfold,1 går daglig i drift,1 når det er knusk tørt og sommer og 1 i en garasje..

og det ble bare 3 :p regna du med din egen nå eller?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt løgner om en grøn Porsche Carrera GT med 1,900 hk... Og att den går og få med en V14 :hammer Og att Lamborghini Gallardo finnes i en "super streetracing versjon" med 850 hk, neon, carbon panser, lexuslyen, øyelokk...

bullshit

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt av en kammerat:

"Opel Corsa går bedre i svingenne en porscher"

"Porsche, BMW og Mercedes har nesten bare forhjulstrekk"

"Kjørte fra sivil purken"

"Holdt følge med SAAB 900 Turbo og v70 med 170 hester"

:crazysant

Opel Corsa 1.2 med 75 hester :cocain:

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt av en kammerat:

"Opel Corsa går bedre i svingenne en porscher"

"Porsche, BMW og Mercedes har nesten bare forhjulstrekk"

"Kjørte fra sivil purken"

"Holdt følge med SAAB 900 Turbo og v70 med 170 hester"

:crazysant

Opel Corsa 1.2 med 75 hester :cocain:

Er vel sannheter med modifikasjoner dette da? Altså han har ikke tatt med sammenhengen når det skjedde.

Opel corsa går nok bedre i svingene på traktorvei enn de fleste porscher. grunnet bedre bakkeklaring.

Nr. 2 stemmer om man bare rygger med bilen, for da er jo bakhjul framme! :???:

Sivilbilen sto parkert, de drakk kaffe. Han kjørte forbi og og politiet så ham ikke.

Alle biler holder følge med saab turbo og spreke volvoer når man kjører i tett trafikk og kø! Ingen som har sagt at saaben og volvoen gjorde noe for å kvitte seg med støtfangervennen i en opel!?

Bare litt digresjon her. litt kverulerende humør idag!

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kan lett se sølvgrå ut! men om en ser nærmere så har den en anelse brunt/gull greier blandet i...svart alu vinge! står toyota sportsbil klubb ellerno i frontruta! (liten fyr med briller som kjører)!

ganske vanskelig å ikke reagere når den kommer kjørende..

flere enn jeg som finner hele greia lettere sjokkerende altså? hehe..

Hehe, har flere ganger begynt å le når den bilen har komt kjørende, så sidemannen har begynt å lure ka som skjer :P En liten gangster med briller som kjørte ja.. Liker forresten ikkje å henge ut folk på internett, men følte eg måtte få avklart om det var den bilen eller ei :P Men no føler eg at eg sporer av tråden her.. Nok om det!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider