Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Sko ikkje ha vert lov å vert så dumm, ganske skremmanes kor dumme enkelte folk kan bli. Har noko eg og da:

Vet ikkje ka bil det er snakk om...men....

"Denn har 7000hk, og gjer utrulige 0-500 på 4,2 sec", og han var dønn seriøs. Detter her kommer selvfølgeli fra en mongis, som har ein iq som kan samanlignast med ei høna.

Det var ein kompis av meg som hadde ein gjennomsnittsfart på 180 km/t på vidda med lett-sykkel.

Har ikkje hørt så mye skrøne historier da.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

....

"Denn har 7000hk, og gjer utrulige 0-500 på 4,2 sec"...

Det kan jo hende det er snakk om en dragster...For det er ikke mye feil i de talla tror jeg isåfall....

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det var litt drøyt med 500 km/t da men... :)

Fant på en side over top drag liste :

The Drag Racing List

All-Time Quickest Top Fuel Dragsters

http://www.draglist.com

RANK ET MPH DRIVER

1 4.420 335.57 Doug Kalitta

Litt grovt regna er det 539 km/t. :) Måtte bare finne ut se :)

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant på en side over top drag liste :

The Drag Racing List

All-Time Quickest Top Fuel Dragsters

http://www.draglist.com

RANK ET MPH DRIVER

1 4.420 335.57 Doug Kalitta

Litt grovt regna er det 539 km/t. :) Måtte bare finne ut se :)

Det kan være mulig du, det kan være fordi eg kom nett når han prata om det da :op hehe.

Lure på ka motor sitter i det monsteret :O=

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en historie: Broren til han jeg nevnte over har en Golf II med 1,8 liters motor + effektanlegg og filter.. Jeg spurte han om den gikk noe særlig da, og da sa han det at han hadde kjørt i fra nyere type m3! haha

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en historie: Broren til han jeg nevnte over har en Golf II med 1,8 liters motor + effektanlegg og filter.. Jeg spurte han om den gikk noe særlig da, og da sa han det at han hadde kjørt i fra nyere type m3! haha

ekke så vanskelig å kjøre fra parkerte biler :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge inn en her jeg også da:)

Men her var det jeg som dro en skrøne:)

Dreiv å skrudde på den gamle BMW'en min og jeg satt inni mens han rota i motor rommet. Så dreiv han å satte i sikringer igjen mens jeg skulle sjekke hva de var til. Vi begge viste at det ikke var air condisjon på bilen men når han dyttet ned den ene sikringen skrek jeg HEI DER FIKK JEG AIR CONDITION OGSÅ JO! Han ble så forfjamsa at han smalt hue i panseret og gikk rett i bakken. Så det var en skrøne med smell i :lol

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba med en dust for noen år siden, i dei tidene eg hadde GTV'en. I fulle alvor påstod han at: "Det finnes ingen bil med betre kjøreegenskaper enn VOLVO"

Eg tok han med ut på noen svingete, lite trafikerte veier, og han holdt på å pisse i buksa når eg slengte Alfaen rundt svingene. Volvo og kjøreegenskaper my ASS.

hvis det er snakk om originale kjøre egenskaper, skal jeg være enig, men med mods, kan nesten hvilken som helst bil få kjøre egenskaper i en sving, tilogmed svenske traktorer :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god her..

Var en fyr som hadde kjøpt seg en Manta GT/E rundt 1983 modell ca.

Så skrøt han av sperreaksel, og dro noen piruetter.. spant på ET hjul. Så kom han med "den funker ikke heilt nå". hehe

Den der er "plausible", en slitt lamellsperr har jo liten funksjon ;)

Nabo:

"Jeg hadde en Vectra, der byttet girene plass hver gang jeg kjørte. så den måtte jeg kaste"

Har vært borti en Golf 2 der girene "flyttet seg" 2-3 ganger, var noe med overføringsstagene (de heter sikkert ikkje det:P). 5. giret forsvant, 1. havnet nesten sammen med reversen (måtte ned med spaken)..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider