Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Eneste kommentaren min når folk kommer med sånne utspill er: "akkurat.."

Dessverre er dette som regel det eneste jeg også klarer å si til mye av den idiotien jeg hører fra såkalte bilentusiaster. Ofte har jeg så lyst å bare skrike ut noe sånt som "nå holder du kjeft din hjernedøde idiotfaen før jeg river av deg det tomme hodet ditt og spiller basketball med det! Du sier faen ikke ett eneste ord til om dette, for det er jo tydelig at du har ikke den ringeste, fjerneste anelse om hvafaen det er du snakker om!". Men istedenfor må man nøye seg meg "Akkurat..." og kanskje fulgt av "Vel, da drar jeg til Statoil og henter kaffe; snakkes." eller annen akseptabel unnskyldning for å komme seg vekk derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, hadde en kompis en gang som så jævlig mye rart.

En gang så kjørte han opp konnerudbakken med en gammal toyota supra i 300km/t også hadde han en knapp i bilen der det stod "hvis noen ypper seg knappen", og trykket han på den knappen også hoppet han 200meter på toppen av bakken!

Og han mente det han sa, han sa det lissom ikke på kødd!!

 

Også sa han at han skulle kjøre street racing mot petter solberg, og han slo han med sin slitne gammle omega.

 

Han sa også at faren hans fisket hai med kran så det sier litt om han. Hehe.

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave

 

Mye bra her , leste faktisk gjennom alle.......

 

Må ha kjedelige, ev. kunnskapsrike kompiser...... Men ett tilfelle har vi jo da. Da hadde han holdt følge med ei Porsche i Corsaen sin, på meget svingete vei..... Men så kjente jo jeg veien veldig godt da...................... Riiiiiight.. Som om Porscha gav maks... Men joda... han så da at Porscha gav på han..

 

Men når det skal sies så er det utrolig hva han får den Corsaen til å gå da... Har vært nære på flere ganger med å vrenge dekket av felgen, har slitemerker langt oppover dekksidene........ ( original dim )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt den regla om bodø - fauske på et kvarter et par ganger ja..

 

Selv har jeg klart turen tur/retur på litt over en time.. ca 100-120km/t i snitt.. hadde kjørt hele dagen og var møkk lei og ville hjem.. men måtte kjøre en kompis til bodø.. happyhappy

 

Klarte 'turen' på ca 8 minutter, ikke med bil, men med helikopter :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent som har en tendens til å skryte på mye. Alle bilene han har hatt er trimma i hytt og gevær, men fungerer aldri når det gjelder. Vi jatter som regel bare med og prøver å holde maska, men en gang holdt jeg på å knekke sammen. Han sa at faren hadde bestilt en Passat og det var 1 års ventetid fordi det var 4motion motor i den. Det betydde visstnok 100 ekstra hester. Knakk sammen av latter da jeg hørte det. Flott sa jeg, og dro hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. mange gode historier her ja.. Denne var det Eksen som overhørte i køen på rimi. det sto 3 voksne utlendinger forann henne i køen hvor da den ene fortalte de andre at han skulle kjøpe seg en golf 4. Da begynte han ene av de andre å le og sa at det ikke var noe som het golf 4. Joda, svarte han ene igjen. Da ville han andre vite hva slags golf det var. Da svarte "kjøperen at det var det at den hadde 4 hjulstrekk! haha.. eksen min holdt jo på å le seg ihjel, men hun lekte med tanken på hva en golf 1,2,3 og ikke minst golf 5 er da? hehe trekk på reservehjulet?

Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være forsiktig meg å mobbe F1 turbo`n, den er noe av det råeste som er EVER!! Kan vel bare nevne et par stykker som kjører med Garret F1: WRC`n, RS 200 og den hvite rs500 fra vinstra...

 

 

 

 

Renalt R5 brukte vel en T31/T04 Garret med DPV teknikk og 26,85psi ladetrykk .. De gav vel jamnt 350hk på 4syl 1,5literen det.

 

Renalut F1 brukte 2xkkk Turboer på en v6 1,5liter somgav 850hk på omtrent samme trykket

 

 

 

Turbo teknologi er komt en laang vei siden 80 tallet, men de var glade i Boost da.. eller hva med 4,5 bar overladding .. :driving

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,

 

myyyyye av det som hittil er skrevet handler om folk som ler av andre folk som ikke vet så mye om bil. Bare teit å le av slikt.

 

Om en kaller golf 4 for golf 3 og påstår det, så er ikke det Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert, som trådstarter spør om.

 

 

 

Måtte bare gi litt kritikk. *take on the flamesuit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sa att hvis man fjerner databoksen / ECU fra Mercedes-Benz fra 1920 så går den i 450 km/h... Og hvis du skifter potte på Volvo 240 så har den 290 hk !

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa også at faren hans fisket hai med kran så det sier litt om han. Hehe.

 

utrolig, men sant: dette har jeg vært med på da vi lå i "semi-opplag" utenfor Ras-al-khaima i persiske gulf! Vi monterte noen stygge, store Mustad-kroker til noen meter 6mm silkewire, egnet med kjøttslintrer og festet dette i krankrokene (en kran på hver side av båten) og senket krankroken ned til vannflaten. Det ble ikke den store fangsten, 3-4 haier på en måned. Kjeven av den ene, en hai på rundt en meter ble kokt ren og henger montert på en plate i dagrommet ombord enda etter 15 år, utrolig at ingen har stjælt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo teknologi er komt en laang vei siden 80 tallet, men de var glade i Boost da.. eller hva med 4,5 bar overladding .. :driving

Ja...og spenstige drivstoffer... toulene er fint. :D Men,det skal sies,nyere turboer er nok et hår mer effektive,men avgasshusene på de F1-greiene er laget av et eller annet HARDT...og tåler visstnok mishandling nesten ad infinitum.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig, men sant: dette har jeg vært med på da vi lå i "semi-opplag" utenfor Ras-al-khaima i persiske gulf! Vi monterte noen stygge, store Mustad-kroker til noen meter 6mm silkewire, egnet med kjøttslintrer og festet dette i krankrokene (en kran på hver side av båten) og senket krankroken ned til vannflaten. Det ble ikke den store fangsten, 3-4 haier på en måned. Kjeven av den ene, en hai på rundt en meter ble kokt ren og henger montert på en plate i dagrommet ombord enda etter 15 år, utrolig at ingen har stjælt den!

 

 

 

Hm... nå er da haien en bruskfisk, men hvis du sier det så...

 

Er jo bare kjeven & tennene som er av bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår