Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er vel kanskje ikke en løgn, men det er om en kamerat av meg som har en trang til å montere twin-turbo på ALT som går på hjul. Enten det er snakk om Saaben min, Porscha til fattern, Jeepen hans, Merca til naboen, sykkelen til fettern hans eller traktoren til bonda, ALT får over 500hk med et twinturbosett han veit om. Hadde det bare vært så enkelt og billig som han sier, så hadde jeg rakkern meg montert det også (20 tusen kjappe) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Nei gutter å jenter.. dette ser jeg, dere har jo ikke vært borti mye rått altså..

Her i området har vi både RS4 2007 modeller og en UR Quattro (den første som ble laget) men de er kun ute å kjører på natta, da eieren er redd for hærverk og diverse andre ting. Står for tiden i en garasje som ingen vet hvor er. Å den skyline til Asim, jeg kjenner han som solgte den til deg.. Han som eier de to bilene jeg skrev om over her.. Bytta ikke han inn en Saab 900 med deg?

Men det aller verste jeg vet er mopedgutter som tror de får 200 km/t på mopedene sine, og alt de har gjort er å ta vekk plomberinga å satt på sånn lite kn filter. Dette er ingen problem å klare på vinterføre heller. Går bare litt lengre tid..

Så har vi jo alle som skal trimme bilene sine om ca 2 mnd. for da kommer noen penger fra et eller annet inn. Og da blir det stor trimmings.

HAHAHA, gjett om du kjenne han skryt/spritmarius:P mohahaha, han har også en audi s4 i garasjen tel onkelen på frøskeland.. der har den da stått å blidd bygga stereo i 3 år snart, onkelen har en golf 32, og eie eget trimfirma i tromsø, som skrytmarius sku få en gratis mk3 vr6 hos... han lova en trimma 240 tic motor til en kompis av meg, prata om den i flere måna.. og da dagen kom kor man hadde lånt henger og skulle hente den så kom vi helt til en garasje på kleiva heime hos noen som æ kjenne å han ikkje kjenne. da fant han plutselig ikke nøkkelen..

sannheten er at de som bor der er besteforeldra til en kompis av meg

eier for øyeblikket 2x:P en svart bmw 525i e34 å en toyota carina 2:P

Panasonic cq-8301n spiller, alpine ivx-c806r spiller

Alpine Type r 12", helix a4 12"

polk momo høytalere

Power-Acoustik gothic 1600, og lanzar heritage 2400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kammerat (storførti på forumet) skulle kjøpe en grise bil av en klassekammerat av oss, det var (skulle være) en hvit volvo 244 ikke noe spess med det men hør specsa "null rust" "21tomms felger" "190hk" "1000kg" men det var ikke det værste,når vi spurte om det var gasser el innsprøytning svarte han "ja det er begge deler" "skal få denn for 4000kr"

Vi brøt sammen i latter krampe begge to, etter det har han ikke åpnet kjefften. Skall sies at denna karen i etter tid viser seg å være lystløgner på fulltid..... når man først skall lyge kan det lønne sæ å hvite litt hva man snakker om :deng :boxing

Det finnes jo innsprøytning sammen med gasser da... i Chevy 5,7 fra 70-tallet er det to dyser i forgasseren, "jalla" injection

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, gjett om du kjenne han skryt/spritmarius:P mohahaha, han har også en audi s4 i garasjen tel onkelen på frøskeland.. der har den da stått å blidd bygga stereo i 3 år snart, onkelen har en golf 32, og eie eget trimfirma i tromsø, som skrytmarius sku få en gratis mk3 vr6 hos... han lova en trimma 240 tic motor til en kompis av meg, prata om den i flere måna.. og da dagen kom kor man hadde lånt henger og skulle hente den så kom vi helt til en garasje på kleiva heime hos noen som æ kjenne å han ikkje kjenne. da fant han plutselig ikke nøkkelen..

sannheten er at de som bor der er besteforeldra til en kompis av meg

--------------------------------------------------------------------------

har aldri vært et trimfirma i tromsø som jeg vett om ihvert falll :dragcar

æ kommer bussen går om ti minutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn jeg også vet om..

For noen uker siden var jeg og en kompis hos besteforeldra hans for å få på den nye mobilsentrum-potta på Toyota Starlet'n hans. Bilen har en 1-liters motor som ikke akkurat drar skinnet av pølsa. Så mens vi står der kommer det to smågutter på sykkel og spør hvor fort bilen går. Jeg sier full av overbevisning "vi fikk 370 km/t på sletta i sted". :respect

Ungen står der med store øyne ei lita stund, før han sier "ooooi". Da måtte jeg knegge. :hammer

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner fortalte meg for et par år siden at han hadde kjøpt seg Skyline R34 GT-R som skulle ha rett oppunder 1000 hk. Han hadde fått sponsorer og alt mulig, men prosjektet måtte holdes hemmelig. Så etter en stund fikk jeg høre av han at noen hadde fått snusen i prosjektet, og det likte "sponsorene" så dårlig at han måtte selge bilen.

cheers

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn jeg også vet om..

For noen uker siden var jeg og en kompis hos besteforeldra hans for å få på den nye mobilsentrum-potta på Toyota Starlet'n hans. Bilen har en 1-liters motor som ikke akkurat drar skinnet av pølsa. Så mens vi står der kommer det to smågutter på sykkel og spør hvor fort bilen går. Jeg sier full av overbevisning "vi fikk 370 km/t på sletta i sted". :respect

Ungen står der med store øyne ei lita stund, før han sier "ooooi". Da måtte jeg knegge. :hammer

Det var bare slemt.:iconsm :P

Jeg har en kamerat som overvurderer bilen sin litt. Sier at den har litt flere hester enn den har og påstår at endestussen og luftfilteret hans gir ca 20 hk ekstra.

Han presterte også å si at peugeoten hans med forgassermotor egentlig var en GTI som ble kalt GTX pga forsikringspris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner fortalte meg for et par år siden at han hadde kjøpt seg Skyline R34 GT-R som skulle ha rett oppunder 1000 hk. Han hadde fått sponsorer og alt mulig, men prosjektet måtte holdes hemmelig. Så etter en stund fikk jeg høre av han at noen hadde fått snusen i prosjektet, og det likte "sponsorene" så dårlig at han måtte selge bilen.

cheers

Øhh, er det ikke meningen at sponsorer, sponser ting for å bli sett? :P

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 1år siden var det ei salgs annonse i bergenstidene om ein bil(huske ikkje ka bil det var) og der var det 6sylindra v8 motor.

haha, slå den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bilmekaniker som har en bmw e-36 320i. En kompis av meg spurte hvor fort den gikk (han vet ikke hva en tennplugg er;)) "joda, den skal nok klare 250-260. Men jeg har ikke hatt mer en 180 på den enda":D:D

Det er vel rimelig umulig å kjøre så fort med en slik beemer med kun eff. anlegg?:smilbmw

Kan nevnes at han jobber på et toyota verksted;)

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider