Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

en bilmekaniker som har en bmw e-36 320i. En kompis av meg spurte hvor fort den gikk (han vet ikke hva en tennplugg er;)) "joda, den skal nok klare 250-260. Men jeg har ikke hatt mer en 180 på den enda":D:D

Det er vel rimelig umulig å kjøre så fort med en slik beemer med kun eff. anlegg?:smilbmw

Kan nevnes at han jobber på et toyota verksted;)

Mvh.

Min småtrimma E30 320i gjorde i overkant av 200kmt, men det har nok litt med utveksling og sånn å gjøre.. Men 250 er nok ønsketenkning..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en kompis som driver å mekker volvo 142 om dagen..

Han skulle kjøpe seg kamaksel i sverige som skulle gi 170 hk på en ellers helt original og sliten b20!

:roll:

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En j kjenner, som driver å "trimmer" 240`n sin, påstå på dønn alvor at han snart hadde bikka rundt 200HK i B230F motoren sin (2,3 liters insprut motor med 116HK orginalt), og da j spurte om hva som var blitt gjort, fikk j følgende svar: Bytta kammen og satt på åpent filter...!

Så på fyr`n, og sa; du kødder nå?

Nei sa han, ordentlig trimming det her vettu...

Så da vet dere det, bytt kam og sett åpent filter, det ga ca 85HK i følge han...

hehe...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En j kjenner, som driver å "trimmer" 240`n sin, påstå på dønn alvor at han snart hadde bikka rundt 200HK i B230F motoren sin (2,3 liters insprut motor med 116HK orginalt), og da j spurte om hva som var blitt gjort, fikk j følgende svar: Bytta kammen og satt på åpent filter...!

Så på fyr`n, og sa; du kødder nå?

Nei sa han, ordentlig trimming det her vettu...

Så da vet dere det, bytt kam og sett åpent filter, det ga ca 85HK i følge han...

hehe...

Etter hva jeg har hørt så gir det +100hk, så latterlig sagt av han. Vet ikke hvor mye det gir en gang! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faren tel en i klassa mi hadde borra opp mopeden sin. med mange 30mm høl i blokka.. hehe..veita faen åssn han klarte det jeg men.. samma fyren sier mye rart.. hehe. 190e'n til bror hans, som han har nå. hadde visst dratt fra en skyline med trippel pop-off og stor alu vinge med 800hk.:eek: huff..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil.. ALle lastebiler har brekket på bakhjula/drivhjula

At DU klarte å låse fronthjulene med brekkete betyr bare på at du hadde koblet inn 4x4 /6x6 aner ikke hva slags bil du kjørte.

Alle laste biler skal ha brekket på drivakselen som et minimum, tror nesten samtlige lastebiler jeg tok i på mine år som lastebilmekaniker hadde multiklokker på to aksler..Forsvarets p113 krokbiler samt bergingsbilene er med brekk på framaksel å driv'n...Scanina 92/93 5-8 t har kunn på driven..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 80-82 med 8 liter, er vel fra 79mod til 1986. I 1987 kom vel 92, som gikk over til 93 i 1989, disse med 9 liter, så varte vel 93 til 94 kom i 1994-95, som og er 9 liter. Er jo de minste motoralternativet Scania har, mot Volvo,MB,Man ol. som har nedi 4 liter tror jeg.

Volvo har jo laget FL4 som er en 4 liter, å FLC disse er med perkins motorer..

Minste Volvo nå er FL6 med 220hk og en ordentlig grønn kraftkilde under hytta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faren tel en i klassa mi hadde borra opp mopeden sin. med mange 30mm høl i blokka.. hehe..veita faen åssn han klarte det jeg men.. samma fyren sier mye rart.. hehe. 190e'n til bror hans, som han har nå. hadde visst dratt fra en skyline med trippel pop-off og stor alu vinge med 800hk.:eek: huff..

Shiiiiiiiiiiit! 800 HK på en aluvinge!:worshipnissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider