Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Begynte å svette en gang. Vi testfløy et helikopter etter en større service. Satt i baksetet og vi fløy 10-15m over baken. Plutselig så ser jeg at piloten skrur av drivstoffpumpa og hele 'dashbordet' begynte å blinke og hyle. Når vi hadde 'landet' så snudde piloten seg rundt mot meg og lo. Det hele var en test av understellet (meiene) på helikoptere. Vi hadde byttet det. Er ikke lettskremt av meg, men da var jeg sikker på å dø

Kjedelig om resultatet av testen var at de hadde montert "meiene" feil eller noe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mustangen ble produsert fra midten av 64. Derfor mange sier at den første mustangen som var til salgs, het 64 og en halv mustang. Men så vidt jeg vet ble den lansert i januar 65?

Så svaret blir: Nei, finnes ikke noe 63 mustang.

Nei, Mustang ble lansert i April 1964.

Kunnskapene sitter igjen fra jeg var fjortizz amcar intressert.. :P

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Mustang ble lansert i April 1964.

Kunnskapene sitter igjen fra jeg var fjortizz amcar intressert.. :P

Kan godt stemme! Er som sagt ikke helt ajour med ford sine modeller og lanseringsdatoer. Men det kan stemme det. ble den lagt ut til salg da, eller var det da den ble vist for første gang?

For den første modellen er jo kjent som 64 og en halv modell. er jo en grunn til det

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider